Unboxing: The Dark Side Is Calling

Fyfaen for en klokke! Gratulerer så mye med Smurf, Christian;)

Føler samlingen din holder en relativt høy standard nå, så lurer på hva det blir neste gang:confused: PP?

Hot damn, du leker ikke tilbakefall nei. Fantastisk, stående ovasjoner (veldig stille, det er sent).

Jeg synes Minuteman sa det mest poetisk, så +1 :)

Hoho, her leker man ikke Submariner, nei! Gratulerer så mye med en superfet klokke.

Haha! Fantastisk utpakking, og for et ur! Gratulerer så mye! (Dersom de er Jayeffs gamle, må jeg med skam melde at det er mine sikleflekker som skjemmer den)

Takk for det! Er ikke Jayeffs dette, men har nok lagt igjen noen sikleflekker på denne selv allerede ;).

Fyfaen for en klokke! Gratulerer så mye med Smurf, Christian;)

Føler samlingen din holder en relativt høy standard nå, så lurer på hva det blir neste gang:confused: PP?

Takk for det!

Jeg har tenkt litt på akkurat det du spør om der selv men har ingen god fasit enda. Jeg skulle gjerne ha sett både Nautilus og Aquanaut nede i boksen her, men hvordan rokkeringen evt. da må være har jeg ikke helt kontroll på :p.

WOW!!!

Dette er helt rått!

Grattis! :)

Takk :D

Hot damn, du leker ikke tilbakefall nei. Fantastisk, stående ovasjoner (veldig stille, det er sent).

Jeg synes Minuteman sa det mest poetisk, så +1 :)

Nei skal man falle litt tilbake får man gjøre det skikkelig tenker nå jeg :p. Takk!

Hoho, her leker man ikke Submariner, nei! Gratulerer så mye med en superfet klokke.

Takk for det!

Gratulerer med grail.....samt fiffi unboxing sikkert godkjent av opphavsmann Relox.

Mvh
Timebandit

Takk!

Og takk for at du minnet meg på hvem det var som hadde gjort dette før;

http://www.tidssonen.no/forum/rolex...mveien-har-jeg-det-7246/index2.html#post77547

og

http://www.tidssonen.no/forum/utpakking-unboxing-24/unboxing-en-svensk-sveitser-7277/

Klarte ikke å komme på det i går ;)

Se her ja! Dette var en kul unboxing med et meget kult innhold også! Gratulerer så mye med Smurf:)

Takk takk :D

Stort grattis med smurfen!

Tusen takk :D

Wow. Alle adjektiver jeg tenkte å bruke for å beskrive dette er så og si sagt allerede, men vil bare si at dette er helt rått.
Gratulerer! :cool: