Unboxing: The Dark Side Is Calling

Utrolig bra unboxing...

Den lego biten var noe for seg selv... :D :D :D

Rolexen var utrolig flott... Smurfen var bare kanon fin.. Gratulerer masse ... :D :D :D

the-force-is-strong.jpg

Redigert:
Denne er helt galskap, i positiv forstand :) Var en artig moment når Entropy annonserte rundt bordet at du hadde fått deg ny Rolex, og hele bordet begynte å rope Smurf om hverandre når det ble offisielt hvilken modell det var. Vil tro en non-WIS hadde blitt ganske forvirret i akkurat den situasjonen ;) Gratulerer så mye igjen, denne er crazy!

Jeg liker hyppigheten og kvaliteten på dine unboxinger :cool: denne er helt rå!!!
Jeg har sagt det før, og sier det igjen, en galleritråd med mye bilder og tekst hadde vært moro :D

Wow. Alle adjektiver jeg tenkte å bruke for å beskrive dette er så og si sagt allerede, men vil bare si at dette er helt rått.
Gratulerer! :cool:

Hehe tusen takk skal du ha!

Å heisann! Gratulerer med smurfen, Christian :) Herlig samling du har nå :cool:

Takk! Vokser plutselig uten at man tenker så mye over det merker jeg... hehe

Gratulerer med en fin en! :)

Takk :D

Helt rå klokke. :cool:
Gratulerer så mye. :D

Takk :)

Smurfen er nydelig. Gratulerer så mye.:)
Cool unboxing.:cool:

Takk, jeg var jo godt inspirert av RELOX sine legendariske :).

Gratulerer med smurfen!
NYDELIG :D post MASSE bilder!

Ja en vakker dag... :p Takk :D

Utrolig bra unboxing...

Den lego biten var noe for seg selv... :D :D :D

Rolexen var utrolig flott... Smurfen var bare kanon fin.. Gratulerer masse ... :D :D :D

the-force-is-strong.jpg

Hehe takk, du bør sjekke ut RELOX sine Lego unboxinger, har linket til dem for en side eller to siden. De er veldig bra ;).

Denne er helt galskap, i positiv forstand :) Var en artig moment når Entropy annonserte rundt bordet at du hadde fått deg ny Rolex, og hele bordet begynte å rope Smurf om hverandre når det ble offisielt hvilken modell det var. Vil tro en non-WIS hadde blitt ganske forvirret i akkurat den situasjonen ;) Gratulerer så mye igjen, denne er crazy!

Haha, godt det bare var sånne galninger som dere der da ;). Tusen takk for det, måtte nesten ha en sub igjen kjente jeg... :p

Gromt! Det perfekte gull sportsuret IMO. Gratulerer!

Litt stealthy, litt flashy og blått.. hva mer kan man be om?? :D
Tusen takk!

Jeg liker hyppigheten og kvaliteten på dine unboxinger :cool: denne er helt rå!!!
Jeg har sagt det før, og sier det igjen, en galleritråd med mye bilder og tekst hadde vært moro :D

Har kanskje vært litt i overkant mange av dem siste halvåret, men... forhåpentligvis roer det seg litt fremover og jeg kan la samlingen "sette" seg litt. Men får se, har et par ideer. Har dog bare gått en del kontanter på klokker i det siste, viktig å ikke gjøre finnansminsteren for irritert på hobbyen også ;)

Men tusen takk, en galeritråd må nok på plass før eller siden ;)

Hehe, finansministeren kan umulig vite mye om det har vært greit med de siste 4. Et par til må til ChristianN. Latterlig rå Rolex, Gratulerer.

Takk :D

Gratulerer. Samlingen din er forøvrig sinnsyk og du skylder den en egen utfyllende galleritråd.

Hehe, tusen takk. Joda, må vel komme en gang... fortsatt litt hyppige endringer mens jeg får helt kontroll på hvor jeg skal med samlingen, men skal lage noe en dag ;).

Gratulerer med meget fin dark-side klokke :)

Takk!

Hehe, finansministeren kan umulig vite mye om det har vært greit med de siste 4. Et par til må til ChristianN. Latterlig rå Rolex, Gratulerer.

Er en medgjørlig finnansminister! Viktig å stemme inn riktig kandidat vet du... :p.
Men takk for det, meget fornøyd!

Gratulerer, og takk for underholdende utpakking :cool:

Takk! Anbefaler som nevnt et par ganger allerede RELOX sine originale og mer gjennomførte for mer Lego moro ;)

Rå klokke, gratulerer!!:D

Tusen takk! :D

Gratulerer så mye!
Denne har åpenbart gått utenfor radardekningen min de siste dager. Massive saker - åpenbart "en av de få", og et utsøkt eksemplar av arten.
The force is with you....
:cool:

Gratulerer så mye!
Denne har åpenbart gått utenfor radardekningen min de siste dager. Massive saker - åpenbart "en av de få", og et utsøkt eksemplar av arten.
The force is with you....
:cool:

Hehe takk så mye :).

Jeg vurderte vår felles venn sjokoladetona ganske seriøst, men denne dukket opp og jeg er foreløpig mer komfortabel med WG enn RG ;).