Unboxing til tusen

Her er det bare å følge på med gratulasjonene. Måtte det bli flere tusen, innlegg og penger overført til klokkekontoen ;)

Stort grattis, Minuteman!

WIS og IWC på samme tid. Strålende!
Her kjører du både hardt og stil. Maken til tempo på anskaffelsene ser man sjelden her ute, men dette var spennende å se. Og lese.
Nå har du jo også et uforglemmelig stykke historie som for alltid vil følge dette uret.

Ønsker deg lykke til med din videre honeymoon-tid, og de gode år som følger sammen med dette utsøkte verket fra IWC!:cool:

Stor takk for alle gratulasjoner.
Sjelden eller aldri har jeg følt meg så vel etter en handel. Følelsen av å gjort et godt og riktig valg blir bare større og større.

En liten skrivefeil i hovedinnlegget: 3231-01 er en "kopi" av uret fra 1967 - ikke 1968 som jeg skrev. Legenden Kurt Klaus sa for øvrig riktig årstall til meg da vi hadde en vår man-to-man talk over et glass vin.

Når det gjelder "duellen" mellom meg og innehaver Saastad, samt historien om Espenbkis søster, så vil dette bli presentert i en Snikk-snakk-post på SP. Så til alle som ikke er støttemedlemmer: Her gjelder det å kjenne sin besøkelsestid og snarest mulig få orden på medlemsskapet ;)

Sjelden eller aldri har jeg følt meg så vel etter en handel.

Handel i fylla er å anbefale med andre ord? :p

Igjen, gratulere med lekker klokke som går til alt. Min ble meget flittig brukt den perioden jeg eide den.

Veldig veldig hyggelig dette her minuteman

Et tøft ur av ypperste klasse! Veldig kult med et slikt innlegg nr 1000 og dermed en billett på første klasse inn i WIS verdenen.

Gratulerer Minuteman, med en NYDELIG klokke!

Var hyggelig å hilse på deg og Secondman på Kjeller, vi får få til en GTG der til våren igjen så du også får fløyet :)

Har nettopp solgt min egen Speedy, og det kan på ingen måte anbefales! En kamerat på besøk ble helt forelsket, og "forlangte" å få kjøpe den. Siden han tilbød en god pris, jeg var litt blakk for øyeblikket, OG... jeg er jo egentlig på jakt etter en pre-moon, så lot jeg den gå. Dette førte til en umiddelbar ubehagelig tomhetsfølelse der ingen av de andre klokken kun gi noen form for trøst. Bare så du vet det i tilfelle du selger speedyen for å kjøpe flere IWCer eller LLD ;)

Man SELGER da ikke en Speedmaster?!

:D

Nei.... Men jeg kunne liksom ikke jakte på en pre-moon med to Speedyer i boksen. Nå kan jeg, og nå har jeg rette motivasjonen ;)

Var forresten ikke meningen å kuppe tråden.