Unboxing til tusen

Gratulerer så mye, sist jeg sa det var du jo opptatt med å sveie rundt med paraplyer, vinglass og blåskjell så vet ikke om du fikk det med deg :) Virkelig en lekker klokke, godt å se du fikk den av armen til datteren din igjen. Selvom den kledde henne meget godt også.

Jeg er meget glad for at du gikk for denne og ikke en LLD, denne har en HELT annen finish (og pris, men hysj).

Gratulerer som WIS også, de fleste som var med på Olivia er vel enige i at det egentlig er litt rart at du "bare" har 1000 innlegg så mye som du prater :)

Det var jo også hyggelig at vi alle fikk møte søsteren til Espenbki :p

God helg

Ja det får man si var en god oppsummering av kvelden.
Det er ikke så folksomt oppe i fjellet der jeg holder på, så når jeg endelig møter byfolk og får meg et par flasker vin går skravla så jeg nesten ikke rekker å dra pusten. Var vel litt ekstra "high" etter klokkehandelen og møtet med Kurt Klaus m.flere. Forunderlig at jeg fikk i meg de hundre blåskjellene mellom all vindrikkingen og skravlingen. Det hører med til historien at mesteparten av sausen ble gjenfunnet på skjorte, genser, jakke, bukse, briller og barter torsdag morgen.

Har så godt som bestilt en klokke av søstera til Espen(bki) ;) Både hun og foreldrene lovte meg jo tidenes handel på den-du-vet... Det får bli i forbindelse med innlegg nr 2000 - altså en gang nærmere jul :D

Historien om søsteren til Espenbki og handelen med Mr Saastad på bakrommet får vi la leserne vente litt på. Kan ikke ta fokuset vekk fra LLD-surrogaten min nå.

Se der, ja. Gratulerer med en fantastisk klokke, et nytt bra innlegg i en rekke av mange tilsvarende, og velfortjent ny status. :D

Gratulerer MM, er deg vell fortjent:D

Men, må si jeg er litt nysgjerrig på søstern til Espenbki altså...:p

Slutter meg til rekken av gratulanter. Nydelig klokke MM.
Og takk for en hyggelig kveld både hos Lie og på Olivia.

Gratulerer som WIS, og med en klokke som virkelig beviser det! :cool:

Det er en virkelig nydelig modell fra IWC det der, jeg er skikkelig misunnet.

Om du ikke poster flere bilder snarest så..... Ja.. Så.... Vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. :p

Gleder meg til post nr 2000 og historien om søsteren til Espenbki. Har dere bilder? ;)

Helt fantastisk!
Jeg er kjempe lei meg for at jeg gikk glipp av den fantastiske kvelden hos Alf Lie.
Men en trøst var at jeg fikk den utrolig hyggelige meldingen fra deg.
Ikke bare er du en usedvanlig hyggelig kar, men nå er du jaggu både WIS og eier av et ur som etter min mening er noe av det flotteste som er laget.

Gleder meg til å få titte på den nete gang vi sees!:D
Ha en fantastisk helg!:D

Gratulerer så mye! Nyyyydelig IWC :D Jeg var jo bare innom en kort tid på arrangementet, så dette kjøpet fikk jeg ikke med meg i det hele tatt. Jeg digger spontane og uoverveide kjøp, en vakker historie :D Kos deg med klokken!

Det kom den på bilder Minuteman, fæn så fin. Fikk æren av å se den live rett fra boksen, og den er nydelig! Så gratulerer da, igjen! Du har kommet fort og tungt inn i miljøet nå! Ta deg god tid flr neste nå, denne fortjener mye oppmerksomhet..

Gratulerer!
Denne er jammen meg ordentlig tøff, og finishen til IWC er det vel heller lite å si på...!

Gratulerer så mye med nydelig klokke, Minuteman. Og som vanlig, og kanskje i særdeleshet denne gang, er det en glede å lese det du skriver. Ur-gleden (!) stråler ut gjennom linjene. Umulig å ikke bli glad på dine vegne. :D

Ja nok en gang gratulerer med ny klokke og gratulerer med 1000 innlegg.

Ps. Ligg unna søstern min.:p

Du store tid! Her er jeg borte fra TS et par dager og så skjer det alt mulig. Synd jeg gikk glipp av denne happeningen. Var ironisk nok i Oslo på kurs akkurat en dag for sent.

Gratulerer Minuteman med en nydelig IWC! Et meget godt valg blant utallige flotte IWC-modeller. Imponerende frekvens på incoming. Du har bare soleklare keepers til nå, så du må ha noen til før du kan gå inn i en selge for å kjøpe-syklus :)

Har nettopp solgt min egen Speedy, og det kan på ingen måte anbefales! En kamerat på besøk ble helt forelsket, og "forlangte" å få kjøpe den. Siden han tilbød en god pris, jeg var litt blakk for øyeblikket, OG... jeg er jo egentlig på jakt etter en pre-moon, så lot jeg den gå. Dette førte til en umiddelbar ubehagelig tomhetsfølelse der ingen av de andre klokken kun gi noen form for trøst. Bare så du vet det i tilfelle du selger speedyen for å kjøpe flere IWCer eller LLD ;)

Har nettopp solgt min egen Speedy, og det kan på ingen måte anbefales! En kamerat på besøk ble helt forelsket, og "forlangte" å få kjøpe den. Siden han tilbød en god pris, jeg var litt blakk for øyeblikket, OG... jeg er jo egentlig på jakt etter en pre-moon, så lot jeg den gå. Dette førte til en umiddelbar ubehagelig tomhetsfølelse der ingen av de andre klokken kun gi noen form for trøst. Bare så du vet det i tilfelle du selger speedyen for å kjøpe flere IWCer eller LLD ;)

Kontrollspørsmål: Det er ikke Alaska Project du har solgt vel? :eek:

Neida, ingen fare :cool:

Men det er nok et tidsspørmsmål med tanke på mine IWC- og Rolex-planer. Det er bare å begynne å legge av penger. Jeg legger den selvsagt ut på TS før noe annet sted.

Nå gir jeg meg ende over! Gratulerer med WIS status, høyst fortjent, og en fantastisk klokke! Du har virkelig fått deg en herlig samling på kort tid! Og det alltid en fryd å lese innleggene dine, gleder meg til de tusen neste også :D