Unboxing

Medlem
11. nov. 2009
Innlegg
1.516
Sted
Sandnes
Takket være Bring ble det en hel ekstra helg med tendenser til selvskading og febrilsk leting etter egnede krisetelefonnummer. Overlevde imidlertid uten synlige mèn og på mandag var det klart for unboxing.

Jeg har lenge drømt om dette uret. Før jeg i utenforståendes øyne var helt ødelagt, var det å bruke så mye penger på et ur helt utenkelig. Sakte, men sikker påvirkning fra mine medmedlemmer på Tidssonen, og selvhypnonse, har ført til at det nå var helt naturlig å gå til innkjøp av en "grail".



Jeg rev pakken ut av armene på Bringmannen, fant frem kniv og åpnet
tull004.jpg



og åpnet
tull005.jpg



snart nå..............
tull006.jpg



her mangler det noe..............
tull007.jpg



kom til pappa
tull009.jpg


tull008.jpg



omtrent slik må det ha sett ut i 1969
tull011.jpg
 
Gratulerer! :D En virkelig klassiker, alt man behøver i en kronograf.
 
Grattis med et strålende valg!
Dette er jo "the one and only", og her tenker jeg du har et ur du i lang tid vil få stor glede av!
:cool:
 
Dette er en klassiker av dimensjoner! Gratulerer:) Og selvfølgelig er det fornuftig å bruke så mye penger på en klokke!
 
Som nevnt tidligere, en absolutt klassiker! Jeg har prøvd den utallige ganger på armen, men for meg har den alltid virket litt for stor:(
Gratulerer så mye med nyervervelsen:D
 
Et meget bra valg, angrer litt på at jeg solgte min.
Og angrer enda mer etter disse bildene.
 
Gratulerer med nydelig klokke.
Denne står på øverst på "inn-listen" min for øyeblikket og blir nok anskaffet i løpet av 2011.
 
Takk

Takk for alle tilbakemeldinger og gratulasjoner. Dette er et ur som skal nytes og beholdes. Første "skarpe oppdrag" blir å ta tiden mellom veèr om et par ukers tid ;)