Unboxing

Medlem
18. sep. 2009
Jeg er foresket.

f8c4c0d4.jpg

7f893f7b.jpg

2ebddf62.jpg

ef1124c7.jpg

e44b3c97.jpg

74922731.jpg

ab8a293c.jpg

c222e9ff.jpg

:cool::cool::cool:

Gratulerer med forelskelsen selv om det med samlingen din vel ligger litt an til bigami. ;)

Håper du skriver mer og tar flere bilder senere. Chronoswiss er et merke jeg er nysgjerrig på.

Gratulerer med ny klokke, ikke helt min smak, men siterer en tidligere kollega: Feite damer trenger også sex:)

Grattis med en lekker, sporty og kul Chronoswiss, Frodo!
Mange vakre detaljer i denne - og den kronen...
Nice!

:cool:

Grattis med en lekker, sporty og kul Chronoswiss, Frodo!
Mange vakre detaljer i denne - og den kronen...
Nice!

:cool:

Takk, Moore.
Den er utrolig karismatisk.
Håndverket er i en helt egen klasse.
G. R. Lang har virkelig tatt dette med å leve opp til gamle håndverksstandarder på alvor. Sekundviseren....den gjør meg målløs.
Jeg kjenner at dette blir en bra helg.:D

Takk til dere også Santos-Dumont, olemol, jafalch og jayeff!
Jeg skjønner godt hvis det er delte meninger om denne.
Den er spesiell. Men samtidig vekker den utrolige følelser.
:grin::grin::grin:

Oi, stor krone!

Men liker stilen altså! Må inn å sikle på litt Chonoswiss her nå! :cool:

Gratulerer med flott klokke som gir deg godfølelsen!

Åj! Spesiell. Krona var vell litt stor spør du meg.

Gratulerer med ny klokke! :)

Gratulerer så mye med ny krone!

Fakeedit: Oi, det henger vist fast en klokke der også. Gratulerer så mye med den også!

Neida, var en fllott sak dette selv om kronen ikke var helt min smak. Ser fryktelig utsatt ut den den står?

Gratulerer så mye!:D
Chonoswiss ser man ikke for ofte her inne. Det er så sinnsykt gøy når noen får seg noe litt utenom det vanlige. Skikkelig særpreg på den klokka da.:)
Jeg synes du har god smak.

Gratulerer! Alltid morsomt å se noe annerledes, selv om jeg nok ikke hadde handlet det der selv.

Kjenner merket dårlig - hvor i landskapet befinner de seg?

Gratulerer med ny klokke Frodo!:)
Ser det er blandede følelser om kronen, selv liker jeg den. Mønsteret komplementerer bezelen på en nydelig måte:) Og som du sier, sekundviseren er bare deilig! Det eneste som skurrer for min del er lugsene, de er for fremtredende og føles ikke som en naturlig forlengelse av kassen. Men smaken er som baken:) Alt i alt en kul klokke!