Ban
Støttemedlem
- Medlem
- 16. sep. 2013
Veldig kul, spesielt med lenke. Smooth overgang mellom kasse og lenke, nesten integrert
Redigert:
Veldig kul, spesielt med lenke. Smooth overgang mellom kasse og lenke, nesten integrert
+1Cartier Santos, helt klart. En jeg lenge har beundret på avstand. Historiesus, ikonisk, flotte proporsjoner etc... men er bare ikke er helt "meg".
jøsses, snodig opplevelseaudemars piguet royal oak jumbo a-serien 5402.
med én gang jeg fikk den på armen skjønte jeg at akkurat denne vil jeg aldri ønske meg - samme følelse som om jeg skulle iføre meg nylonstrømper og kjole: alt er feil for mitt sinn.
men herregud for en fremragende formgiving!
Denne har jeg også sett på lenge, og den kan jo fåes langt rimeligere på C24Vis vedlegg 388520
Bulgari aluminium. Kjenner en liten tiltrekning til disse, men blir nok aldri brukt 50' på noe slikt.
Får holde døra litt på gløttDenne har jeg også sett på lenge, og den kan jo fåes langt rimeligere på C24
I min tidlige klokkekarriere hadde jeg en Diagono Chrono, syns fremdeles de har et flott design:Vis vedlegg 388520
Bulgari aluminium. Kjenner en liten tiltrekning til disse, men blir nok aldri brukt 50' på noe slikt.