Ur maker/mekker kurs?

Veldig bra initiativ, men ikke sjans at jeg får tid i vår dessverre :D

Jeg lurer litt på hvem som skal få sette verket sitt inn i "huset" til den kommende "rundturen" Greg også har foreslått..:confused:

Jeg har ikke lyst på jobben :eek:;)

Kan se ut som vi er sånn ca 15 personer som har vist (i hvert fall en viss) interresse for dette foreløpig, hvis jeg teller antall hoder i postene her og SP, pluss noe på PM. Erfaringsmessig så vil jo alltid noen falle fra av ulike årsaker, men magefølelsen sier meg at dette, når pris blir endelig, og den tiltaler folket, virkelig vil bli noe av :)

Har vel ikke svart på dette, men er forholdsvis positiv. Vet ikke hvor lurt det er å putte pølsefingerne mine oppi et urverk, men avhengig av plass, pris og dato kan det godt være jeg blir med.

Så bra! Om helgen passer skal jeg naturligvis være med på dette :)

Om vi ikke skaffer urverk kan jeg stille med fire Rolexer hvertfall :p

Om vi ikke skaffer urverk kan jeg stille med fire Rolexer hvertfall :p

Det er supert, hadde faktisk tenkt å spørre deg om nettopp det. Ser ut til at den hulken trenger å justeres litt, samt et lite batteribytte ;) Jeg tar jobben, men HEY, ta det med ro, jeg ville ikke drømt om å skru på den før i hvert fall dag to, da jeg er tilnærmet ferdig utdannet som urmaker :)

Hvis jeg tar med rubb og rake av de som har meldt sin interresse - alt fra konkret "jeg er med" modus, til "kanskje" så nærmer vi oss tyve stykker. Ikke alle har postet her men flere har meldt sin interresse via PM. Da jeg ikke kjenner til omfanget av dette, samtidig som urmaker snakket om ca maks 15 stykker (med eksempelvis tre urmakere til stede for å instruere) så tillater jeg meg til å si at fra og med denne post så vil jeg sette eventuelle interessenter på "venteliste". Som jeg har skrevet tidligere, det er ikke alltid alle som kan en bestemt helg, så jeg tipper at alle som vil får være med, men dette er en sikkerhetsventil. Håper ingen tar dette ille opp, fortsett for all del å melde interresse så skal jeg gjøre mitt ytterste for å administrere dette videre. Oppdatering vil følge, men akkurat hvilken dag vet jeg ikke. Nå skal urmaker innhente gode priser på verk :)

Mai/juni er eksamenskjør for flere av oss.
Men det er jo alltid noen det ikke vil passe for uansett når man legger slikt noe. :)

Jeg er interresert, men må se an når priser og datoer er satt. :)

Mai/juni er eksamenskjør for flere av oss.
Men det er jo alltid noen det ikke vil passe for uansett når man legger slikt noe. :)

Jeg er interresert, men må se an når priser og datoer er satt. :)

MOTTATT! ;) Vi skal jo ha eksamen på søndag da :)

Seriøst, hvis det er gjennomførbart, så kan det hele for min del kjøres om et par uker, når alle brikkene begynner å falle på plass, og urmaker kommer med sine mulige helger så poster jeg en avstemning mht helg her, OK? ;) Eh, "alle skal med" ;)

Jeg må nesten melde min interesse jeg også.
Sent men godt.
Tid og sted må selvsagt på plass før jeg kan si noe sikkert, men det er jo en strålende ide. :D

MOTTATT! ;) Vi skal jo ha eksamen på søndag da :)

Seriøst, hvis det er gjennomførbart, så kan det hele for min del kjøres om et par uker, når alle brikkene begynner å falle på plass, og urmaker kommer med sine mulige helger så poster jeg en avstemning mht helg her, OK? ;) Eh, "alle skal med" ;)

Jeg tipper at jo tidligere jo bedre... Så får man eventuelt kjøre ett oppsamlingsheat til høsten for de som ikke kan være med nå...

En pris rundt 3000,- vil sikkert være spiselig for de fleste!

Jeg tipper at jo tidligere jo bedre... Så får man eventuelt kjøre ett oppsamlingsheat til høsten for de som ikke kan være med nå...

En pris rundt 3000,- vil sikkert være spiselig for de fleste!

Samme tall som surrer i mitt hode også...

Mega-kudos for å dra igang dette altså! Ideen er jo kjempegod, og selv om jeg har det veldig travelt dette halvåret, inkludert i helgene, så er jeg veldig positiv til dette om tidspunktet og prisen passer. ;)

Alle ære til deg Greg hvis dette går i boks.
Her ser det jo ut som om det er mange som er med - har akkurat ymtet for kona at jeg "MÅ" på et kurs....en gang i vår?

PS! Hold deg unna lakseåpningen, please??