Jeg forstår fortsatt ikke hva alle skal med alle disse hype-klokkene jeg. Mister umiddelbart lysten når hele horden løper i samme retning. Og har egentlig stor sans for en "no soup for you"-politikk fra butikken mot kjente storflippere.
Denne er bare herlig @kvasbo. Altfor mange er nok redd for å kjøpe denne for 70.000 for å tape 50%. Syns den er tøff og personlig gir jeg faen. Håper du ikke sikter til meg som storflipperJeg forstår fortsatt ikke hva alle skal med alle disse hype-klokkene jeg. Mister umiddelbart lysten når hele horden løper i samme retning. Og har egentlig stor sans for en "no soup for you"-politikk fra butikken mot kjente storflippere.
Denne er bare herlig @kvasbo. Altfor mange er nok redd for å kjøpe denne for 70.000 for å tape 50%. Syns den er tøff og personlig gir jeg faen. Håper du ikke sikter til meg som storflipper
Vis vedlegg 247756
Denne er bare herlig @kvasbo. Altfor mange er nok redd for å kjøpe denne for 70.000 for å tape 50%. Syns den er tøff og personlig gir jeg faen. Håper du ikke sikter til meg som storflipper
Vis vedlegg 247756
Oh, what a dayNettopp kommet fra Urmaker Bjerke etter å ha hentet min nye Tudor BB58 925. Tusen takk for suveren service og oppfølging i butikken på Karl Johan. Takk og pris ble ikke ventetiden så lang og det var bra å kunne være fysisk tilstede i butikken (selv med munnbind). Legger ved et bilde av den nyervervede herlighetenVis vedlegg 249424
Tusen takk Bildet yter dessverre ikke klokken rettferdighet, skive og bezel har en veldig vakker mørkere gråish farge som kommer bedre fram live.Gratulerer!
Denne kunne jeg tenkt meg å sett IRL!
Mitt første besøk hos Bjerke var på Torsdag i forrige uke. Veldig hyggelige folk. Selgeren var kunnskapsrik og service-innstilt. Air King klokka kom i god tid innen det som var forespeilet. Det tok bare 1 år og 2 dager.
Hei, takk for gratulasjon! Jeg er veldig fornøyd jeg og. Fikk vel forespeilet mellom 10 og 15 måneder, så det ble ca midt i. Veldig fornøyd med det.Gratulerer med Air-King. Jeg fikk min i februar, er en meget pen klokke! Fornøyd? Hvor lang tid var opprinnelig leveringstid?
Jeg har som regel fått svar i løpet av 30 min i åpningstiden de siste tre-fire gangene jeg har lurt på noe.Er det noen som har noen erfaring med hvor lang tid man kan forvente før man får svar på mail fra Bjerke? Sendte en forespørsel før helgen (ikke Rolex) på et par klokker og har ikke hørt noe enda. Bedre å ringe?
Hvilken mailadresse brukte du da?Jeg har som regel fått svar i løpet av 30 min i åpningstiden de siste tre-fire gangene jeg har lurt på noe.
Har stort sett fått svar ila 1-2 dager (også i helgen/påsken)Er det noen som har noen erfaring med hvor lang tid man kan forvente før man får svar på mail fra Bjerke? Sendte en forespørsel før helgen (ikke Rolex) på et par klokker og har ikke hørt noe enda. Bedre å ringe?