Prøvde en i rosé for ganske nøyaktig en måned siden i Nedre SlottsgateNoen som har vært innom i det siste, er det noen pm Sky-D i montrene for tiden ?
Prøvde en i rosé for ganske nøyaktig en måned siden i Nedre Slottsgate
Tror 422 ble opplyst da jeg prøvde den.Takk for tips, kunne vært artig å prøve den. Noen som et prisen for helgull SKy-D med lenke i gull ?
Litt snau den prisen ja.....Min 2021 med oysterflex koster 419,600Tror 422 ble opplyst da jeg prøvde den.
Jeg har ikke hørt episoden, men kan hvert fall bekrefte at han digger MB&F!
Jeg har ikke hørt episoden, men kan hvert fall bekrefte at han digger MB&F!
Skal høre nå, anbefaler også siste Talking Watches.Hvem gjør ikke det si
Selv kona ble helt betatt av merket når hun fikk testet en Horological Machine på armen under SalonQP i 2017.
Selv oppdaget jeg MB&F hos Marcus i 2014.
Her et bilde fra et av mange bøsk hos Marcus som lå den gang i Bond Street
Utrolig kjekt å høre omtalen av Ebel. Sikkert ikke mange som kjenner dem idag. Og nå er de mildt sagt en skygge av seg selv. Men tro meg, Discovery og Sportwave var det shit på slutten av åttitallet. Mitt første dyre ur kjøpte jeg privat av urmaker som selv gikk over til en helgull Sportwave. For en klokke. Hr.Busser; for en type!!Skal høre nå, anbefaler også siste Talking Watches.
Da har Bjerke fått inn Rolex utstillings modeller som ikke er til salgs men kan prøves! Fint for de som ønsker å prøve klokke før de søker om liste! Ellers veldig god service sist jeg var innom begge avdelinger i oslo!
Bør vel kurere alle disse "kun prøvd på, ble for stor/liten, selger derfor til 250% påslag"-annonsene på bruktmarkeder.
Neida.