Synes dette høres merkelig ut, selv om jeg ikke vil tvile på at det din bekjent fortalte stemmer. Merkelig fordi jeg ville forventet at Bjerke følger med i tiden, slik tiden er nå og ikke for to år siden. Naturligvis går man videre til neste forhandler om man ikke blir behandlet som en kunde et sted.Snakket akkurat med en som var innom huset i Oslo, og det var visst en særdeles blandet opplevelse.
Betjeningen hos alle andre merker enn Rolex var hyggelige, for å si det sånn.
Hos sistnevnte var det en ovenfraogned-holdning og en bevisst ignorering.
Vedkommende potensielle kunde eier både Rolex, GS og en god del annet kjekt, om nå det skulle ha noe å si for holdningene, noe det ikke burde.
En kunde skal ikke skues på hårene (noe som ikke gjelder vedkommende uansett, da han er presentabel både i fremferd og tøy), og skal behandles med respekt samme f....
Slikt gjør meg forbannet, og er nok til at jeg glatt skygger unna alt som har med det huset å gjøre, uansett merke.
Kunne tenkt meg å kikke på en GS neste gang jeg er i Oslo, men står over.
Det er null unnskyldning at det er forskjellige folk her og der i de forskjellige butikkene.
Det er Bjerke som er ansvarlig uansett.
Det er ikke mer annerledes enn om man er misfornøyd med betjeningen på en Rema1000-butikk (som ble nevnt over), så går man til en annen butikk fremover.
Jeg velger å tro at selgeren/kassemedarbeideren hos Bjerke hadde en dårlig dag og at ledelsen i butikken er inneforstått med at det er fremtidige kunder man lever av i en tid der bransjen generelt vel har et annet momentum enn tidligere.