Urmaker Bjerke

Var innom Bjerkehuset i dag. Det har blitt veldig fint.
Spesielt trivelig hos Patek-avdelingen. Der jeg fikk en fin samtale med mye god informasjon både om enkeltmodeller og dagens marked.
Han fortalte at de mistet agenturet på Vacheron i mars, og det hadde jeg ikke fått med meg før nå.
At Patek-avdelingen skulle være den som opplevdes mest åpen og imøtekommende var en hyggelig overraskelse.
Selv om produktene dessverre er langt utenfor mitt budsjett.

Sikkert mange andre hyggelige avdelinger også, men det var markedsdag i Oslo og mye folk.
 
Var innom Bjerkehuset i dag. Det har blitt veldig fint.
Spesielt trivelig hos Patek-avdelingen. Der jeg fikk en fin samtale med mye god informasjon både om enkeltmodeller og dagens marked.
Han fortalte at de mistet agenturet på Vacheron i mars, og det hadde jeg ikke fått med meg før nå.
At Patek-avdelingen skulle være den som opplevdes mest åpen og imøtekommende var en hyggelig overraskelse.
Selv om produktene dessverre er langt utenfor mitt budsjett.

Sikkert mange andre hyggelige avdelinger også, men det var markedsdag i Oslo og mye folk.
Ingen tilfeldighet at det er den første butikken man møter ved hovedinngangen. Jan Gunnar og Benjamin tar alle meget godt imot uavhengig type kunde. Etter min mening den fineste butikken der inne sammen med Omega.
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve og Gin
Ingen tilfeldighet at det er den første butikken man møter ved hovedinngangen. Jan Gunnar og Benjamin tar alle meget godt imot uavhengig type kunde. Etter min mening den fineste butikken der inne sammen med Omega.
Skulle ønske at det var mulig og klone Jan Gunnar til å kunne betjene alle avdelinger i Bjerke. Han har fagbrev som urmaker, vet ALT om alle de ulike produkter som Bjerke fører og er imøtekommende mot absolutt alle kunder - enten de er turister, «vanlige folk», kjendiser eller finansfolk. En herlig fyr som dessverre for Bjerke, nå nærmer seg pensjonsalder.
 
Skulle ønske at det var mulig og klone Jan Gunnar til å kunne betjene alle avdelinger i Bjerke. Han har fagbrev som urmaker, vet ALT om alle de ulike produkter som Bjerke fører og er imøtekommende mot absolutt alle kunder - enten de er turister, «vanlige folk», kjendiser eller finansfolk. En herlig fyr som dessverre for Bjerke, nå nærmer seg pensjonsalder.
Kunne ikke vært mer enig! Alltid i imøtekommende og serviceinnstilt langt utover det man kan forvente, og kunnskapsrik som få. Et unikum i bransjen. Tok seg til og med tid til hjemmebesøk på vei hjem fra jobb for visning av en IWC modell for er par år siden.
 
Hva er status hos KJ og ØSgt nå?
(En stund siden jeg har vært i sentrum).

Er butikkene stengt?
Hva er i KJ? Stengt kjeller?
Blir en av dem Rolex-boutiiik?
Noen datoer gitt?

Blir vel neppe tre Bjerke-butikker.
 
Hva er status hos KJ og ØSgt nå?
(En stund siden jeg har vært i sentrum).

Er butikkene stengt?
Hva er i KJ? Stengt kjeller?
Blir en av dem Rolex-boutiiik?
Noen datoer gitt?

Blir vel neppe tre Bjerke-butikker.
Usikker på om NS er åpen, den skal bygges om til Rolex Boutique.
KJ er åpen i 1.etg med Rolex inntil NS er ferdig.
KJ utgår når NS er ferdig.
Ingen datoer så vidt jeg vet.

Tudor Boutiqen åpner medio oktober på Egertorget.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Usikker på om NS er åpen, den skal bygges om til Rolex Boutique. Helt sikker? Bjerke (en av de yngre) var ikke like tydelig da jeg spurte etter åpningen av Eger.
KJ er åpen i 1.etg med Rolex inntil NS er ferdig.
KJ utgår når NS er ferdig. Blir litt rart, har vanket i den butikken siden 90-tallet.
Ingen datoer så vidt jeg vet.

PANERAI OG IWC? BoutiqenE åpner medio oktober på Egertorget. Mener du vel? Tudor-boutiiiken er allerede åpen, og kjempefin.
 
Ja, det er jeg sikker på. En av de "gamle" var helt tydelig ;)

Skal ikke være bastant på Tudor, men fikk en invitasjon på et event ifm dette og sånn jeg forsto det var det offisiell åpning som boutique. Mulig jeg har misforstått.

Og ja, det blir litt rart nå Kj utgår. Har kjøpt maaaaaange klokker der.

Edit: @Genta

Glemte å legge til sitat :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Jeg har opplevd Bjerke som ganske variable hva angår kundeservice tidligere ved besøk i butikk. Imidlertid må jeg si at Bjerkehuset har vært en utelukkende positiv opplevelse de to gangene jeg har vært innom. Jeg har det blitt møtt med vennlighet, interesse og entusiasme, og jeg ser frem til mitt neste besøk der.
 
Jeg driter vel en lang faen i hva en imaginær venn av deg måtte mene om en butikk. Er du rusa?
Jeg trives godt der jeg, hva din Skybert har opplevd vet vel ingen. Du har ingen annen agenda enn å hyle og skrike om noe du ikke engang har erfart selv!!
Du er jo fullstendig rabiat pga av en butikk, hvordan er du å hanskes med hvis det ikke er varme pølser på Shell tru. Ta deg en bolle.

Det er jo du som bjeffer som en lausbikkje. Hva faen er vitsen med å bli så oppjaga over en butikk du ikke har noe befatning eller opplevelse med selv. Tosk

Det er lov å være uenig, men vi må kunne være uenige på en litt mer saklig, seriøs og mindre aggressiv måte.

Nå kommer jeg dessverre inn veldig sent i denne saken, men personangrep osv. hører ikke hjemme her, og vil bli slått hardere ned på neste gang.

EDIT:
La oss prøve å skrive til hverandre i samme tone vi ville snakket til hverandre ansikt til ansikt :) Det tror jeg kan være en bra rettesnor.
 
Redigert:
Det er lov å være uenig, men vi må kunne være uenige på en litt mer saklig, seriøs og mindre aggressiv måte.

Nå kommer jeg dessverre inn veldig sent i denne saken, men personangrep osv. hører ikke hjemme her, og vil bli slått hardere ned på neste gang.

EDIT:
La oss prøve å skrive til hverandre i samme tone vi ville snakket til hverandre ansikt til ansikt :) Det tror jeg kan være en bra rettesnor.
Hva slags straff kan jeg forvente?

Jeg hadde ikke tatt fem øre for å sagt akkurat det samme rett i trynet på noen.
 
Vi får se. Håper jo at vi slipper å la det gå så langt.
Jeg kommer aldri til å forandre meg.
Så du får gi beskjed til eksekusjonspelotongen din om å lade børsene. Og når jeg er likvidert herfra så kan du jo kanskje ta deg bryet med å dressere et par andre som ikke kan te seg også.
 
Ser gjerne @El Gringo og @GrimReaper på Debatten med Fredrik Solvang

6LmBrP.gif