Hovedsignal
Støttemedlem
Lurer på om dette er pga policy til merkene om å ikke rabattere? Tror at Bjerke hadde kjørt hardt på nettbutikken hvis det hadde vært en permanent løsning for å bli kvitt hyllevarmereMen du må sende en mail og spørre om noe av det du er interessert i, er på salg. Ingen nettilgang denne gangen heller. Litt år 2000 dette her….
Tja, Otteren og andre har varene på nett når det er salg, så fåglarne vet hva de tenker hos Bjerke.Lurer på om dette er pga policy til merkene om å ikke rabattere? Tror at Bjerke hadde kjørt hardt på nettbutikken hvis det hadde vært en permanent løsning for å bli kvitt hyllevarmere
Det er dessverre helt korrekt, min erfaring er også at det kan hende du ikke får svar, eller ‘at pågangen var så stor at vi ikke rakk å svare alle’….Det er mulig jeg har litt tungt for det, men som abonnent på nyhetsbrevet skal man vist nok få en eksklusiv tilgang til førsalg i butikk og nettbutikk onsdag 19.mars. Betyr dette en eksklusiv mulighet til å sende de en mail for å spørre om klokke x og klokke y er på salg?
De må da på en eller annen måte publisere noe, evt om man kan spørre om å få en liste over det som er på salg?
nix. dette er ræva. selv i pompeii år 25 greidde folk reklamere ærlig omkring sitt salg uten å være sleske. her avbildet mosaikk på husvegg med tilbud på makrellsaus fra scaurus.Men du må sende en mail og spørre om noe av det du er interessert i, er på salg. Ingen nettilgang denne gangen heller. Litt år 2000 dette her….
Ser ikke ut som Bjerke forfaller så veldig sjefnix. dette er ræva. selv i pompeii år 25 greidde folk reklamere ærlig omkring sitt salg uten å være sleske. her avbildet mosaikk på husvegg med tilbud på makrellsaus fra scaurus.
husk: alt er basert på tillit. tillit tillit tillit.
alt forfaller og går i oppløsning uten tillit.
Vis vedlegg 394909
slutt kall meg sjef eller tillegge meg ordet hater. her er det ingen som hater.Ser ikke ut som Bjerke forfaller så veldig sjefde har nok tillit nok blant de trofaste kundene sine og bryr seg kanskje ikke fullt så mye om alle som hater de
![]()
Beklager min gode mann. Det var ikke meningen å krenke deg med en tittel du ikke kjenner deg igjen islutt kall meg sjef eller tillegge meg ordet hater. her er det ingen som hater.
Jeg tviler på at det er et eneste medlem på Tidssonen som hater Urmaker Bjerke. Derimot har vi nok et par stykker som virkelig elsker Urmaker Bjerke. Det kan også være greit å huske på at det å kritisere (rettmessig eller ikke) en butikk/virksomhet ikke er ensbetydende med hat.Beklager min gode mann. Det var ikke meningen å krenke deg med en tittel du ikke kjenner deg igjen i
Og jo - det er de facto en hel haug som hater Bjerke. Det er vel sonens mest anerkjente faktum.
Hater er muligens feil ord, misliker sterkt er kanskje mer riktig.Jeg tviler på at det er et eneste medlem på Tidssonen som hater Urmaker Bjerke. Derimot har vi nok et par stykker som virkelig elsker Urmaker Bjerke. Det kan også være greit å huske på at det å kritisere (rettmessig eller ikke) en butikk/virksomhet ikke er ensbetydende med hat.
Det er en hel haug av virksomheter/selskaper jeg har kritisert offentlig, klaget på/til eller bare har sluttet å bruke. Dette er likevel langt unna begrepet «å hate».
Men det du har rett i er nok at Urmaker Bjerke muligens ikke bryr seg nevneverdig om misfornøyde kunder, på lik linje som at McDonald’s kanskje heller ikke bryr seg noe særlig hver gang en kunde er misfornøyd med kundeservicen. De er rett og slett for store og tjener for mye penger.
Siden jeg har kommentert over så vil jeg gjerne påpeke at jeg ikke misliker Bjerke, jeg er til og med blant de som er ganske positive. Jeg har aldri kjøpt noe der, men har alltid blitt møtt av positive folk når jeg har vært innom. Jeg forstår også veldig godt at jeg ikke kom på "Pepsi-lista" jeg spurte omHater er muligens feil ord, misliker sterkt er kanskje mer riktig.
Uansett ordvalg så er det ihvertfall en sannhet at en stor del av de som kommenterer i Urmaker Bjerke tråden (og i andre tråder som ofte inneholder Rolex) har en svært negativ fremstilling av virksomheten.
Det er ihvertfall stor sport å snakke butikken ned, med ukjent motiv.
Jeg har bestandig blitt behandlet fantastisk der og slenger gjerne ut et lite sleivspark ved anledning. Det må være innafor. Noen må jo ta den stakkars butikken i forsvar også![]()
Jeg spurte om Grand Seiko, og fikk dette svaret:
Grand Seiko Evolution 9 Hi-Beat - "Tentagraph"
Førpris 171 500,- Nå: 111 500,-
![]()
Grand Seiko Evolution 9 - "Tentagraph" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko SLGC001G Tentagraph, en high-beat kronograf i titan med 72 timers gangreserve og keramisk bezel. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka"
Førpris 80 100,- Nå: 56 100,-
![]()
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko 62GS Rikka med grønn tallskive, Hi-Beat 36 000-urverk og 55 t gangreserve. En hyllest til sommeren. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Evolution 9 Spring Drive - "Ushio"
Førpris: 148 700 Nå: 99 600,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...llection/grand-seiko-evolution-9-collection-4
Grand Seiko Sport Spring Drive GMT
Førpris:137 200,- Nå: 89 200,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...ort-collection/grand-seiko-sport-collection-4
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT
Førpris:91 500,- Nå: 64 100,-
![]()
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT - Blå | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko Hi-Beat 36000 GMT kombinerer høy presisjon og tre tidssoner med robust design. Perfekt for reisende. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Mye lekkert og gode avslag. Rikka uten dato hadde vært spot on for megJeg spurte om Grand Seiko, og fikk dette svaret:
Grand Seiko Evolution 9 Hi-Beat - "Tentagraph"
Førpris 171 500,- Nå: 111 500,-
![]()
Grand Seiko Evolution 9 - "Tentagraph" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko SLGC001G Tentagraph, en high-beat kronograf i titan med 72 timers gangreserve og keramisk bezel. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka"
Førpris 80 100,- Nå: 56 100,-
![]()
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko 62GS Rikka med grønn tallskive, Hi-Beat 36 000-urverk og 55 t gangreserve. En hyllest til sommeren. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Evolution 9 Spring Drive - "Ushio"
Førpris: 148 700 Nå: 99 600,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...llection/grand-seiko-evolution-9-collection-4
Grand Seiko Sport Spring Drive GMT
Førpris:137 200,- Nå: 89 200,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...ort-collection/grand-seiko-sport-collection-4
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT
Førpris:91 500,- Nå: 64 100,-
![]()
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT - Blå | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko Hi-Beat 36000 GMT kombinerer høy presisjon og tre tidssoner med robust design. Perfekt for reisende. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no