Urmaker Bjerke

Om scenario a) er virkelig er det rom for å spekulere i hva slags andre motytelser en kunde må finne seg i. Hvor dypt skal en synke, hvor ydmyk og hvor mye skal en ned i knestående for å få en følelse av å være den utvalgte. Hele markedet, og da særs rålleks hypen er blitt en syk greie. For min del har det ført at jeg skuer fenomenet med samme blikk som den daglige galskapen vi leser i avisene for tiden
Tror man skal ta alt dette med en ørliten klype salt. Den såkalte hypen er for lengst gått over nå. Men Rolex har fortsatt fotfeste som en aktør i markedet som har større etterspørsel enn tilgjengelige produkter. Dog er det langt fra så gale tilstander nå som for 3-4 år siden. Men det går litt sport i å pumpe opp galskapen til tider.

• Liker
Reaksjoner: seiltid
Så, er det noen som har noen flere bilder fra salget? :)
Det er ikke noe særlig mer enn dette i Oslo.

• Liker
Reaksjoner: Petrus og darkcho
Når jeg bestilte min Pam 914 som er boutique-edition nå kom den rett før de skulle åpne Boutiqen sin før jul. Da ble jeg spurt om jeg kunne vente med å hente den til butikken hadde hatt åpning så de kunne ha den i utstilling på åpningsdagen.

Ikke akkurat det samme riktignok men det kan jo være at Rolex har noen sære ordninger og regler. De er jo ikke kjent for å være enkle ovenfor AD'ene sine.
Da hadde jeg sagt nei, på ingen måte, tatt klokken og gått derfra. Hallo? Hva tror de? Dummeste jeg har hørt, å skulle holde på en solgt gjenstand i påvente av en åpning? Fikk heller latt være å selge den før åpning da.

• Liker
Reaksjoner: Hapå

Vedlegg

• IMG_1603.jpeg
    IMG_1603.jpeg
    117,4 KB · Visninger: 0
  • IMG_1605.jpeg
    IMG_1605.jpeg
    103,2 KB · Visninger: 0
  • IMG_1607.jpeg
    IMG_1607.jpeg
    209,9 KB · Visninger: 0
  • IMG_1606.jpeg
    IMG_1606.jpeg
    232,8 KB · Visninger: 0
  • IMG_1609.jpeg
    IMG_1609.jpeg
    160 KB · Visninger: 0
  • IMG_1611.jpeg
    IMG_1611.jpeg
    123 KB · Visninger: 0
  • IMG_1614.jpeg
    IMG_1614.jpeg
    115,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_1618.jpeg
    IMG_1618.jpeg
    128,8 KB · Visninger: 0
  • IMG_1617.jpeg
    IMG_1617.jpeg
    161,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_1613.jpeg
    IMG_1613.jpeg
    114,2 KB · Visninger: 0
Gratulerer @Fredrik_ !

Jeg var innom i dag og ble overrasket over omfanget av salget :) Utrolig mye fint.
Bet meg merke i mye bra fra Longines, med blant annet gode priser på Legend Diver og en Spirit-kronograf til 25 k.
For ikke å snakke om de høyere priskategoriene. En nydelig evighetskalender fra JLC og mye annet.

• Liker
Reaksjoner: Fredrik_
For egen del kan jeg melde om mange hyggelige mailer fra Bjerke gjennom dagen. Blant annet med flere bilder av forespurt klokke fra mange vinkler ;)

Det kverner i hodet...skal...skal ikke... Det er på grensen til å være en absolutt favoritt, men er den virkelig verdt deto_Oo_O

Da hadde jeg sagt nei, på ingen måte, tatt klokken og gått derfra. Hallo? Hva tror de? Dummeste jeg har hørt, å skulle holde på en solgt gjenstand i påvente av en åpning? Fikk heller latt være å selge den før åpning da.
De spurte, de forlanget ikke.
De kunne jo bare sagt den ikke var kommet og ringt meg etter åpningen.
Og jeg hadde heller ikke betalt for den da de spurte så teknisk sett var den ikke min på det tidspunktet.

Og hvorfor i alle dager skal jeg være en kødd når de yter 110% service til meg ved hver eneste anledning, inviterer på middager, turer til Sveits, og generelt er helt på topp servicemessig. Hva har jeg å hente på å være vrang da?

nei nei nei du må for all del ikke det! da blir du en bjerkehater! rålexhater! hater! vær nå smidig og føybar og spill med - hyl i lag med de sterke ulvene 🐺

det er viktig ikke stå alene, for da kan du bli enestående 😂
Ikke hater - misliker! Hat er et sterkt ord.

Skryt til Bjerke fra meg og. Anbefaler å sende mail. Fikk raske svar og god oppfölging på mine forespörsler om Panerai og Blancpain som jeg sendte på mail i dag. Fikk til og med beklagelse for at svar på mail nr 2 kom noen timer etter at mailen ble sendt.

Noen av Blancpain modellene frister veldig, sterkt undervurdert produsent imho….