Jeg har 3 latterlig dårlig erfaringer med Sutterud.
Jeg anbefalte min kollega å levere inn arvegods der for å bytte plexi glass, latterlig enkelt arbeid, men endte med at klokken ble mistet, og plutselig dukket opp igjen etter 9 mnd. Han tok aldri Tlf. Og personlig oppmøte ble alltid bare møtt med glatt prat og unnskyldninger. Absolutt ikke orden i sysakene.
De 2 andre erfaringene var også arvegods, 2 gull certinaer, vintage, begge tok over 3 ganger så lang tid som forespeilet, 4 uker ble til 3-4 mnd, ingen svar på Tlf eller Mail, først etter en truende Mail med forbrukerombudet og mediaomtale kom svaret om at klokkene var ferdig. Supert! Men begge klokkene stoppet etter 1 uke. Den ene ble levert inn igjen (den andre ventet vi med), da den kom tilbake, stoppet den igjen.
7000,- rett i dass.
Endte med at begge Certina klokkene ble levert til Oslo ur service. Der ble de begge fikset, og tikker og går den dag i dag.
Kan absolutt ikke anbefale Sutterud Whatsoever, mest useriøse sjappa som er å oppdrive. De har mistet/rotet bort flere klokker, og det for meg er utilgivelig.
Som jeg ser over her, så sier han at de skal bli bedre, det har de snakket om i 5 år. Og det er patetisk at han fortsatt driver på samme måte.