Utboksing

Meget pent, Anders!
Det måtte nesten bli den, ledetrådene dine var ikke til å ta feil av....;)

GRATTIS!
Klassisk og elegant - akkurat slik vi liker dem. I et utsøkt materialvalg. :D

Ajaj, perfeksjon! For en vakker klokke, gratulerer!

(Telefonen min valgte forresten å endre perfeksjon til ereksjon, nesten treffende men riktig så galt var det ikke ;) )

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

På min telefon er det slik at den kommer opp med forslag på de ordene jeg skriver oftest...:D

Til Anders:
Dra meg baklengs inn i fuglekassa. Dette var jaggu saker, det. Gratulerer så mye!

PS:
Om noen er ute etter en lever, nyre og en høyrearm er det bare å ringe.

Oioi.....noen tar den bare helt ut;) for en klokke:eek::eek::eek: !!!......Kunne tenkt meg og se madaljens "bakside" også. Er sikkert et mektig syn med dette materialet.
Sender mine varmeste gratulasjoner.

Mvh
Timebandit

Der har du din billett til Bergens-gtg - velkommen! ;)
Gratulerer med et nydelig ur i et fantastisk materiale, misunner deg den :)

Gratulerer! JLC er øverst på min liste for tiden... :D

Nydelig klokke og lekkert matrialvalg!

Håhåhåhåhå....! Snadder :mrgreen:

Gratulerer så mye, Anders. Denne har du ventet lenge på. Må være deilig å endelig få den i hus. Fantastisk urverk er det og. Hvordan er chrono-pusherne? Silky smooth uten slark formoder jeg?

Er helt enig ang. caseback. Det er mer klassisk med solid baklokk. Urverket er en arbeidshest, og ikke nødvendigvis noe å se på :D

Ikke misunnelig i det hele tatt jeg. Neida... <---- et lite snev av ironi ja! ;)

Det er mangelvare av bilder av denne søtsaken på nett. Du klarte faktisk å fange et godt inntrykk av dato vinduet :)

ojojojojojojojoj

Jeg er vanligvis ikke så begeistret for RG, men her sitter det som et skudd. Kan ikke komme på noe jeg heller ville hatt enn denne akkurat nå, så ditt valg bifalles i høyeste grad.

Tusen takk for alle gratulasjoner! Dette er et valg gjort med hjertet, ikke med hodet. Det er jo et drøyt ur på mange måter, ikke akkurat en stål-Sub. Jeg regner med at det blir hos meg lenge, lenge.

Få en lumeshot også da :D Ser jo at det er to lumeprikker på dial og ikke minst på viserne ;)

Haha. Spot on. Som det ble kommentert, why bother? :D Ikke mye lume nei.

Er det lov å be om et bilde av baksiden? :p

Kunne tenkt meg og se madaljens "bakside" også. Er sikkert et mektig syn med dette materialet.

Det skal jeg selvsagt få til!

Hvordan er chrono-pusherne? Silky smooth uten slark formoder jeg?

Smooth, som forventet fra JLC :)

Vakkert - kanskje den peneste dressy klokken i "fornuftig" prisklasse.

Gratulerer! JLC lager noen av de flotteste klokkene som finnes og dette er en av de fineste i sortimentet deres. Nydelig!

wow. lekkert Anders. Gratulerer. Nå blir jo Portugesen helt bortkastet. Kan kjøpe den billig av deg så du slipper bekymringene;)