Utboksing

Å hå hå! Fantastisk.:D

Har ikke sett denne før nå da jeg har bosatt meg på jobb hvor photobucket o.l. er blokkert.
Denne har vi ventet på å få se hele gjengen.:) Du skuffer ikke.

Husker du denne posten Anders? Husker du hva du stemte dengang?

Smaken og lommeboken er ikke som før, er de vel...;)

Å
Husker du denne posten Anders? Husker du hva du stemte dengang?

Smaken og lommeboken er ikke som før, er de vel...;)

Hehe :) Det er fortsatt 2-1 til IWC i boksen min da.

Men nei, smaken endrer seg og lommeboken er nå tommere enn noensinne ;)

MC Chrono er den flotteste Jaegeren jeg noensinne har hatt på hånden, alle tidligere evt reservasjoner forsvant som dugg for solen :D

Flott den der, klassisk utseende som jeg kan like. Har den glatt baklokk eller er det preget? Tenkte om den er egnet for gravering.

Gratulerer med en fantastisk flott klokke! Jeg har kikket mer og mer på Jaeger den siste tiden og av øverste hylle, lurer jeg på om det er Jaeger som frister mest :) (Hvis jeg hadde hatt råd til en Nautulis hadde kanskje pipen hatt en annen låt ;) )

Jøss!

Jeg har gått glipp av denne tråden, det er bare å ta av seg hatten og gratulere Anders.

Utrolig vakkert!

:eek:

Avensyk...

Har også gått glipp av denne. Det er bare å ta av seg hatten. Nydelig klokke. Og jeg er enig i at Tom er fantastisk hyggelig å handle av. Flott at han har fått JLC i hus.

Fantastisk lekker!! Håper jeg treffer deg på gaten en dag, med denne skjønnheten på. (hvis du ikke har flyttet ut i purra da..) Grattis, Anders!

Takk, takk :D

Jeg hadde store planer om å showe off gullklumpen på NURK på mandag, men flytting og grinete baby kom i veien. Vi sees helt sikkert ved en anledning, Frik! Om ikke annet blir det vel Jaeger-åpning hos Tidemann i løpet av våren ...