Utpakking av hellig gral 1.0

Guttungen er bare 11, og er hellig overbevist om at jentelus spiser gutter. Kan lokke med at bilinteresse og ur hører sammen. Han har et heller entusiastisk forhold til bil.

Pakka er stuck på Skedsmokorset av en eller annen grunn :(

EDIT: Posten har overtatt, og den er nå på vei igjen :)

Redigert:
Endelig! Avduking følger:

DSC_0085 by Bosselien, on Flickr

.....

DSC_0086 by Bosselien, on Flickr

..........

DSC_0087 by Bosselien, on Flickr

................

DSC_0088 by Bosselien, on Flickr

......................

DSC_0089 by Bosselien, on Flickr

..............................

DSC_0090 by Bosselien, on Flickr

Og under duken sitter en.......

DSC_0091 by Bosselien, on Flickr

HULK!! Jeg har offisielt blitt hulket :D

DSC_0092 by Bosselien, on Flickr

Noen litt mer rettferdiggjørende bilder, etter stilling av rett tid, fjerning av plast og to ledd korting av lenka:

DSC_0093 by Bosselien, on Flickr

DSC_0094 by Bosselien, on Flickr

DSC_0095 by Bosselien, on Flickr

DSC_0097 by Bosselien, on Flickr

DSC_0098 by Bosselien, on Flickr

DSC_0099 by Bosselien, on Flickr

Me a very green and lucky Jack :)

Denne blir nok sittende på armen en stund!

Gratulerer med hulken, en av tidenes feteste klokker! Første bildet etter fjerning av plast, på vedkubben, får virkelig frem den flotte "grønnheten" (hehe). Fremtidig klassiker, nyt den!

Gratulerer så mye! Savner min når jeg ser slike bilder, men har i hvert fall fått inn ny sub siden den gikk ut i et bytte ;).

Det er en fantastisk klokke du har fått deg her.

Du snakker om at det går for seg på utpakkingsfronten på sonen. Og ennå er det ikke jul!
Denne er jo ei gromklokke, gratulerer! :)

Gratulerer! Skjønner at du ble gal av ventingen! Blir mye grønn mat fremover da? For å matche klokka?

Det har vært en laaang prosess. Solgte unna min gamle samling med vintage Omega for en tid tilbake, og kjøpte to-tre nye DeViller, som jeg også solgte unna. Har "holdt meg unna" Rolex i mange år, av den mening at det ble for flashy. Vet ikke hva som har skjedd, annet enn at jeg har blitt 47, og absolutt "fortjener" noen skikkelige godsaker ;)
Boksen er så sørgelig tom nå, kun Hulken og min gamle PO... Og kontoen trenger en stund på å bygge seg opp igjen, men det kommer en Utpakking 2.0 etter hvert ;)

Takk for alle gratulasjoner!! Det varmer usigelig godt! Poster noen nye bilder i ny og ne.

Nå blir det et glass Amarone med fruen :)