Utpakking en tidlig morgen.

Smil du har gjort en god deal! Superpen klokke:)

Nå ble ikke akkurat klokken kjøpt på Prix:p Men takk, er veldig fornøyd.

Holdt flere ganger på å sykle av veien på vei hjem fra skolen, skiven har et utrolig flott fargespill i solen. (Det skulle ikke rime) Legger ved et halvkjipt familiebilde, skal prøve å få tatt noen bilder som rettferdiggjør grønnfargen.

18082011225.jpg

Fra venstre 14060: Fiskeslo og treningsklokke. I midten 116710LN: Fin-/koneklokke. Til høyre 116610LV: Hverdagsklokke.

Gratulerer Mathfjeld :)

Begynner å forme en meget interessant samling med mening. Den nye LVn vokser på meg.

Takk igjen, den vokser på meg også. Jeg har jo hatt mine utroskap til andre klokkemerker det siste året, men som mange andre faller jeg tilbake på det (kjedlige) og konservative, Rolex.

Jeg var skeptisk til klokken helt frem til en time siden da jeg for første gang så klokken i sollys, helt unikt. Kjøpte kan mer enn alt annet betraktes som et impulskjøp, jeg fikk en god pris og måtte handle raskt. Pengene ble overført og skepsismen vokste som galle i magen min. Har hatt hjertebank og urolig mage i to uker, men det roet seg heldig vis i dag. Nå skal jeg på trening, men har ikke så lyst for da blir LV liggende alene hjemme.

Se her Minuteman, nå kan jeg matche sko og klokke. Fett :p

18082011226.jpg

Gratulerer med konge klokke.
Kjenner jeg blir grønn av misunnelse ;)
Denne skal jeg også ha en vakker dag.
Blir bare mer og mer forelsket hver gang jeg ser den.
Det eneste som er dumt med den etter min mening, er at det er veldig vanskelig å få bilder til å yte den rettferdighet.
Den må oppleves "live":D

Gratulerer med ny og flott klokke. Ta den med på søndag så skal jeg fly den inn for deg.

Jeg tok ikke helt den med matchende sko og klokke. Har det noe med fargen å gjøre. så er jeg fargeblind og kan ikke se det.

Edit: LV-sko og LV-rolex, det var sikkert det du mente.