Qwestern
Støttemedlem
Fantastisk klokke!
Den bærer veldig forskjelling avhengig av om du bruker lenke, gummi eller skinnreim.Helt nydelig!
Frister å kvitte meg med alle klokkene å bli en «one watch guy»
Hvordan bærer denne på håndleddet? Selv har jeg små håndledd(17,5cm), noen av dere som har i nærheten av det?
Hvordan bærer denne på håndleddet? Selv har jeg små håndledd(17,5cm), noen av dere som har i nærheten av det?
Her er bilder av klokka på mitt enda slankere håndledd på 16,5 cm, om det er til hjelp, samt et bilde av Submariner til sammenlikning:
Vis vedlegg 145957 Vis vedlegg 145958 Vis vedlegg 145959
Suben er min, VC bare prøvde jeg hos Tidemann mens de ennå hadde. Overseas Dual Time er egentlig min drømmeklokke, men jeg synes ærlig talt den er akkurat for stor for meg. Som du sier, større enn sub. Jeg kunne greit brukt den, men jeg hadde aldri blitt fornøyd med størrelsen. En klokke i den prisklassen skal være perfekt. Burde imidlertid være bra for deg om du har en cm til å gå på, men en slik klokke kjøper du vel uansett ikke uten å prøve den først.Ser veldig bra ut på deg, men ser ut som den bærer litt mer enn subben?
Hvordan opplever du selv dette?
Nydelig å lett kunne skifte mellom lenke, gummi og reim. Denne må da kunne brukes til absolutt alt
@allak : Jeg var innom Bjerke for snart to år siden og prøvde den. Har omtrent samme håndledd som deg og prefererer klokker under 40mm som bygger lavt. Jeg følte den var bittelitt stor for min smak og skulle ønske det kom en utgave i 39mm. Men det er akkurat på grensen. Tror jeg kunne blitt vant med det. Sjukt fin klokke uansett hvordan du snur og vender på det!
Løp å kjøpJeg har så lyst på en 4500V med svart skive, at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Løp å kjøp