Litt usikker på hvilke godbiter du referer til, jeg får bare opp disse 2?Bjerke Preowned har noen godbiter fra VC nå altså.. Om prisene kan forsvares vet jeg ikke, men lekkert er det uansett!
Disse to er vel ikke brukt? Tror dette er klokker de ble sittende med etter Vacheron trakk seg ut. Jeg ble tilbudt chronoen før jul til omtrent samme pris.Litt usikker på hvilke godbiter du referer til, jeg får bare opp disse 2? Vis vedlegg 381407
Ja, stemmer. Personlig synes jeg det er godbiter..Litt usikker på hvilke godbiter du referer til, jeg får bare opp disse 2? Vis vedlegg 381407
Absolutt enig med deg. Prøvde som nevnt over her Chronoen før jul også den var helt rå. Men det er dessverre prisene også. Men hvis budsjettet er stort nok så er det utvilsomt snadder.Ja, stemmer. Personlig synes jeg det er godbiter..
Kjøp en brukt i stedet. Billigere og er du heldig får du en som er solgt i Norge.Hei,
Jeg har stått på venteliste i litt over ett år for 4520V med blå skive hos Vacheron Constantin Boutique i Sveits.
Nylig mottok jeg en e-post hvor de informerte om at en av klokkene kan leveres til meg i løpet av første kvartal.
Etter at Bjerke mistet AD-status, så har jeg blitt usikker på dette kjøpet. Tok kontakt med Bjerke i høst ang. fremtidig service, og de kunne bare behjelpe om klokken var kjøpt hos de.
Det som får meg til å tvile er dermed fremtidig service av denne. Dere som eier en VC i dag, hvordan sender dere den til service?
Fra det jeg er kjent med, så utfører Urmakermester Tidemann service på VC. Er det noen fra tidssonen som har erfaringer med servicereparasjoner fra han?
Det å ta seg en flytur to ganger hvert femte år for service er ikke så ille, men jeg verdsetter lokal nærhet i tilfelle det skjer noe med klokken. Har nemlig lest en del om flere med ymse produksjonsproblemer til de nyeste Overseas-modellene.
Vis vedlegg 388438
Hei,
Jeg har stått på venteliste i litt over ett år for 4520V med blå skive hos Vacheron Constantin Boutique i Sveits.
Nylig mottok jeg en e-post hvor de informerte om at en av klokkene kan leveres til meg i løpet av første kvartal.
Etter at Bjerke mistet AD-status, så har jeg blitt usikker på dette kjøpet. Tok kontakt med Bjerke i høst ang. fremtidig service, og de kunne bare behjelpe om klokken var kjøpt hos de.
Det som får meg til å tvile er dermed fremtidig service av denne. Dere som eier en VC i dag, hvordan sender dere den til service?
Fra det jeg er kjent med, så utfører Urmakermester Tidemann service på VC. Er det noen fra tidssonen som har erfaringer med servicereparasjoner fra han?
Det å ta seg en flytur to ganger hvert femte år for service er ikke så ille, men jeg verdsetter lokal nærhet i tilfelle det skjer noe med klokken. Har nemlig lest en del om flere med ymse produksjonsproblemer til de nyeste Overseas-modellene.
Vis vedlegg 388438
Hva er nyprisen på den i Sveits nå?Hei,
Vis vedlegg 388438
Fin algoritme!Hva er nyprisen på den i Sveits nå?
Min tilnærming:
X = Best bruktpris | gitt kjøpt i Norge & service ikke nødvendig;
Y = Verdiforslaget for å ha ditt navn på den;
Hvis nypris + flybillettene er <= X+Y;
Kjøp ny;
Ellers
Kjøp brukt for X;
End hvis.
Ender nok opp med å gjøre det ja. Det virker mest fornuftig - kanskje jeg skal opprette en "Ønskes kjøpt" trådKjøp en brukt i stedet. Billigere og er du heldig får du en som er solgt i Norge.
Takk for tilbudet, men ønsker gjerne blå skive.Jeg har en 2020 mod med sort skive. Nylig utført service i september. Kjøpt ny i Norge som kan selges.