Ok. Det er REF: 4600E/000A-B442 du har bestilt?
Eg har lyst på en slik, men har ingen historikk med Bjerke.
Tror du det er håp for meg om eg tar en telefon?
Grailen min jo! Er den din? Råflott kombo med den remmen!
Takk! Ja, kjøpte den i 2016. Remmen er fra i år, ikke fra VC.Grailen min jo! Er den din? Råflott kombo med den remmen!
Helt rått. Jeg mener det faktisk ikke finnes en fetere chronograph der ute. Kaaanskje PP 5170r kan måle seg i det rette lyset? Ring meg hvis du brått skulle finne på å selgeTakk! Ja, kjøpte den i 2016. Remmen er fra i år, ikke fra VC.
Du har en raff chronograph selv da! I motsetning til din er min fortsatt i katalogen til VC, i stål, rg eller pt. Kan ikke tenke meg at de er vanskelige å få tak i.Helt rått. Jeg mener det faktisk ikke finnes en fetere chronograph der ute. Kaaanskje PP 5170r kan måle seg i det rette lyset? Ring meg hvis du brått skulle finne på å selge
Har selv denne luringen som jeg også liker godt.
Denne var alldeles nydelig, GinPostet også i dagens, men syntes det ble så fint så poster det her også.
Vis vedlegg 293507
Nå har den vel ligget ute i noen uker uten at noen har bitt på.Er det bare jeg som får litt bismak av at Bjerke selger en 3 år gammel 4500 til 510k? Skjønner at supply er elstremt lavt men er demand så høyt at folk er villig til å betale over 2x nypris? dette markedet er jo helt spinnvilt
Vis vedlegg 295312
Er det bare jeg som får litt bismak av at Bjerke selger en 3 år gammel 4500 til 510k? Skjønner at supply er elstremt lavt men er demand så høyt at folk er villig til å betale over 2x nypris? dette markedet er jo helt spinnvilt
Vis vedlegg 295312