Umulig valg. Du kler alle, så derfor gjør du et unntak og har alle fireJeg venter på denne fra Bjerke:
Vis vedlegg 287906
https://www.urmaker-bjerke.no/butik...ftysix/vacheron-constantin-fiftysix-day-date/
Og har derfor lagt denne ut for salg:
Vis vedlegg 287907
https://www.tidssonen.no/forum/threads/vacheron-constatin-«traditionnelle-self-winding-ultra-thin».67223/
Jeg er nå veldig i tvil om jeg heller skal beholde Traditionelle’n, som horologisk er langt mer interessant enn Fiftysix Day-date. «Trenger» jeg et gullur til pendressen, selv om dette ikke er like godt egnet som et stål ur for hverdagsbruk?
Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal ha flere enn 3 ur i samlingen, som ellers nå inneholder:
Vis vedlegg 287909
Vis vedlegg 287910
Hva mener sonen, beholde Traditionelle eller erstatte denne med Fiftysix Day-date?
Nice..fornøyd? Er quick release mekanismen like tight som OEM?Delugs
Prisen tatt i betraktning er jeg fornøyd, men den er langt ifra like tight som OEM.Nice..fornøyd? Er quick release mekanismen like tight som OEM?
Dessverre her også..Noen andre som fikk mail fra Bjerke om at de ikke lenger kan levere 4500v med blå skive? Stått på liste lenge med betalt depositum
Me too... Skuffende! Synes VC kunne levert til de som stod på liste før de kutta leveransene helt.Noen andre som fikk mail fra Bjerke om at de ikke lenger kan levere 4500v med blå skive? Stått på liste lenge med betalt depositum
Kjipt å høre at det har blitt sånn. Kan ikke være spesielt kult for Bjerke å sende ut avslag og utsettelser på bestilte klokker.Der kom eposten; jeg får lov å forbli på ventelisten, men opprinnelig estimert leveringstid (i løpet av 2022) utgår og erstattes av venting på ubestemt tid.
Jeg venter på 7900V/110A-B546.
Naturligvis fortsetter en å vente.
Men hva skal man gjøre i mellomtiden, når måneder blir til år?
Ryktes at det ikke er mulig, men det skader ikke å spørre. Kommer an på forholdet og historikk til AD.Har siklet lenge etter vacheron FiftySix. Noen som vet hvordan tilgjengeligheten på disse er i butikk? Er det mulig å komme på liste i det hele tatt?
Ryktes at det ikke er mulig, men det skader ikke å spørre. Kommer an på forholdet og historikk til AD.