- Medlem
- 20. okt. 2014
Den 1921-en nederst der har for øvrig samme urverk som min, men er bedre egnet for ratting. Måtte teste ut på vei hjem, og tror jeg skal overleve uten rotert urskive
Vis vedlegg 24144
Bildene er fra Tidemann, så de hadde 1921-en inne da jeg var der - dessverre husker jeg ikke prisen..Wow! Dette var vakkert... @FMS
Har du peiling på pris og tilgjengelighet på dette i norge?
Skal godt gjøres å bli solgt av den anmeldelsen der da...Ablogtowatch har skrevet review av Overseas Chronograph 5500V og er ikke helt solgt: http://www.ablogtowatch.com/vacheron-constantin-overseas-chronograph-5500v-watch-review/
Du skal vel uansett være spesielt interessert for å kjøpe en enkel kronograf laget i stål i denne prisklassen?Skal godt gjøres å bli solgt av den anmeldelsen der da...
Hehe, forsåvidt. Men akkurat det der er overførbart til hele hobbyen vår (så vi må for guds skyld ikke begynne å tenke sånn)Du skal vel uansett være spesielt interessert for å kjøpe en enkel kronograf laget i stål i denne prisklassen?
Du får jo en 116519LN (Daytona i hvitt gull, Cerachrome og Oysterflex) for den samme prisen.
Wow.. Nydelig VC. Tror det er de vakreste lugsa jeg har sett på et ur..
Jeg tror nesten/kanskje jeg synes de lugsa var enda finere enn lugsa som er på Kari Voutilainen sine ur.Takk! Det er noe spesielt med disse lugsene ja, og passer godt til kassen.
...Tror det er de vakreste lugsa jeg har sett på et ur..
Takk! Det er noe spesielt med disse lugsene ja, og passer godt til kassen.