Bare en klokke? Går det an, det da?
I så fall hadde det blitt en helt annen klokke for min del. Av desse to, den som føles best på hånden, men jeg ville ønsket at IWC'en satt best...
Hvilken grad av 2824 sitter i Pelagosen?
Har sett påstander om både Chronometer og Elabore.Hvilken grad av 2824 sitter i Pelagosen?
Jeg er ganske fascinert av Pelagosen, og synes det er skandale dersom det skulle vise seg å være noe mindre enn Chronometer grade til den prisen.
Er fascinert av Pelagosen, men iwcen med lenke vinner. Selv om jeg synes den er vel stor og høy. Pene klokker begge to.
Ot: regner med du skal selge din nåværende klokke ref strategien din. Er ikke d kjipt om den har vært m deg på mye?
Pelagosen er bare helt sinnsyk flott og i titan som jeg holder så kjært. Men redd den ikke sitter som den skal. Prøvde BB, Nye Explorer 2 og Sub nylig, de har jo alle samme kasse når alt kommer til alt.
Pelagos er 42mm, mener du nye Sub også er 42mm? Det var nytt - gledelig nytt!!! - for meg...
ENKELT:
Du mener vel "VALGETS KVALER" i overskriften din ...?
Ingen skrivefeil folkens, dette tar virkelig på. Alle som har synspunkter på disse modellene er velkomne til å dele synspunkter, gjerne utfyllendeLurte på når dette kom!!