Ville nok gått for IWC over Tudor, men ingen her har vel prøvet Pelagosen? Så den burde fått en sjanse IRL..
Ville nok gått for IWC over Tudor, men ingen her har vel prøvet Pelagosen? Så den burde fått en sjanse IRL..
Oppdatering: Har midler, mangler mål. Står liksom å vipper litt mellom Pelagos som enda ikke er lansert og AT 2000. Pluss at Gamle AT med innerbezel t titan er flott og den enda eldre AT er enda bedre. For ikke å snakke om Ingenieur AMG i titan... Fy f... jeg er så ubrukelig at jeg burde blitt slått ihjel......
Har midler, mangler mål er vel å betrakte som luksusproblemer
Vi er atter andre som mangler midler men har mål.
Men slått ihjel, på bakgrund av dette?
-du fremstår ju som en svært så normal forummedlem. Blir mange som må sette livet til hvis dette er noe å bli slått ihjel for.
Snakker vi ren "brand value" holder jeg en finger på IWC Ingenieur
Ref. nyopprettet WTB-tråd av trådstarter så kan det se ut til at "the search has narrowed down"
Der kom den ja Har prøvd hva jeg mistenker var noe snarlikt på hånda (ChristianN sin SMP Ti) og synes den er svært så kul ... men lett. Får se om jeg kan komme ut av Titan-skapet. Visst er det chrono du har?Du vet foresten at du skal kjøpe Omegaen min når jeg kjøper nytt sant??
Er i tenkeboksen på samme klokken selv (med gummi), så hvis du får noen tilbakemeldinger på WTB du ikke hopper på, gi meg gjerne beskjed..
Hvor prøvde du den forresten? I Oslo er det vel bare Alf Lie som fører IWC (?), sist jeg var der hadde de bare Galapagos-versjonen.
Der kom den ja Har prøvd hva jeg mistenker var noe snarlikt på hånda (ChristianN sin SMP Ti) og synes den er svært så kul ... men lett. Får se om jeg kan komme ut av Titan-skapet. Visst er det chrono du har?
+1
Gleder meg til å prøve Pelagosen, men jeg misstenker at IWC ville trukket det lengste strået!
Har midler, mangler mål er vel å betrakte som luksusproblemer
Vi er atter andre som mangler midler men har mål.
Men slått ihjel, på bakgrund av dette?
-du fremstår ju som en svært så normal forummedlem. Blir mange som må sette livet til hvis dette er noe å bli slått ihjel for.
Snakker vi ren "brand value" holder jeg en finger på IWC Ingenieur
Muligens litt sent å komme med innspill, men jeg har hatt gst at og har Ingenieur. Ingenieuren er imho et mye bedre ur!