Ventepølse - eller kanskje ikke?

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Fikk melding fra vårt eminente postvesen om at det var kommet en FedEx-pakke i dag tidlig.
Stor var derfor spenningen da jeg plukket den opp på den lokale Kiwibutikken og gjøv løs på den med tapetkniven.

035-4.jpg

Men i all verden...

038-2.jpg

Her må det være noen som kødder med meg, tenkte jeg, før jeg dro hjem og sjekket pakken en gang til.

Ah, du har nå altså ikke bare det klassiske "en ny klokke i uka"-syndromet, men et akutt tilfelle av luremusunboxingsyken også. :)

Jeg er veldig imponert over at FedEx har klart å transportere pølsa i så delikat stand. Vil du gi et hint til det manglende tilbehør?

Pakken kom fra Tyskland og det var så visst ingen vürst av noe slag dette her, så jeg holder nå på å vrenge emballasjen i håp om en godbit - om ikke akkurat flere pølser.

Så spennende a gitt.
Kan det være noe med pølsekinns-rem? Hmm. Sennepsbuckle? Sprøstektløk visere?

ÅÅååå...

Næmen jøss, dette må jo være FedEx' svar på Sareptas krukke

039-2.jpg

Hmmm, Steinhart? Åja, jeg snakket jo med en som het Günter Steinhart her om dagen - han hadde forresten hatt ei dame i Oslo en gang for lenge siden, men hvem pokker har ikke det?

042-1.jpg

Du store min - hvor stor er din..? Dette var da voldsomt til greier.

046-4.jpg

Tre kranser, som de sier i Danmark.

047.jpg

WS I

050-3.jpg

WS II m/bronze bezel

057-1.jpg

Diger er den. Litt stygg også, men dæven så tøff.

051-3.jpg

Første møte mellom de to yngste.

061-2.jpg

According to Herr Steinhart skal dette være en av de første, om ikke den aller første, Apollon som har ankommet fedrelandet. Det er i alle fall sikkert at det er den første som har kommet seg opp fjellbygda vår.

Gratulerer så mye med nok en klokke. Selvom jeg tror jeg hadde valgt pølsa :p

Ai ai . grattis. Liker utviklingen din. Fra litt usikker undrende klokkeinteressert til en WIS med baller av stål:)

Kos deg med en rugg av et ur.

Wow litt av en klokke. Gratulerer! - enig i både "litt stygg" og "dæven så kul"... Men den reima var helt vill! I want!

Wow. 17mm høy og rimelig særegen, ja. Du får skrive litt om hva du syns etterhvert.

Grattis! Tror jeg liker denne :) reima liker jeg definitivt, den blå sekundviseren og den blå skriften på skiven også.

Gratulerer nok en gang! Skal si det regner ur i Valdres om dagene! :D
Ser røff ut den der! Gjerne mer bilder :)

Hoi, se på den ja! Fælt til urkjøp på deg om dagen, da....

Den der er stor og tøff, og såvidt jeg kan forstå 100% rent Steinhartdesign - i motsetning til de fleste av de andre modellene deres, som er mye hommager. Jeg har hatt det jeg tror var den første modellen i den slekta der, en spesialmodell som var et prosjekt på WUS, les mer her, og enda flere bilder her.

Gratulerer med tøff og spennende klokke :) Ta gjerne noen flere bilder med forskjellig bezel ;)

Ja denne er tøff Minuteman. Jeg har tenkt på denne siden den kom.
Jeg tror og som Krille at denne er "fullblods" Steinhart.
Fikk du ekstra rem med på kjøpet, eller kom denne utenom? Den er og veldig stilig på lenke syns jeg :)