Venteunboxing på passaround II - Nå med enda mer unboxing

Dette er min største klokkehelg noensinne, Ball EMIID, Omega tilbake fra service og ikke minst at kona overrasket meg med en variant som jeg unboxer her i tråden snart :D

IMG_2496.jpg

Klokken er ikke kjøpt på Protid, men hadde en pose liggende som ble brukt ;)

IMG_2497.jpg

11 år gammel boks?

IMG_2498.jpg

Beklager litt dårlige bilder, disse ble tatt raskt!

IMG_2499.jpg

Her har jeg jukset littegranne og satt på den fineste racingstrapen jeg noensinne har prøvd

IMG_2501.jpg

Originallenke er også på plass

IMG_2503.jpg

Hadde en gammel NOS-buckle liggende som jeg monterte på

IMG_2504.jpg

IMG_2505.jpg

Dårlig bilde, men :D :D :D

Solgte jo akkurat den nykjøpte Speedy Proen min for å finansiere rep. av bilen som plutselig drepte motoren med en vrengt registerreim, denne ble solgt med tungt hjerte siden det er en klokke jeg har hatt på radaren siden interessen begynte. Har vel vært litt i overkant lei meg for tapet, og kona har vist sin dypeste medfølelse siden hun vet jeg er litt vel opptatt av klokkene mine :p Borte på jobbtur med ny Ball på armen som ble finansert av å selge en Roland JP-8000 på Finn har kona vært på bruktklokkeshopping med full lønnskonto parat. Er imponert over at hun har fått tak på en i byen her for en ok pris, visstnok hakket mer enn jeg solgte min gamle for, men men. Lærte vel en lekse i forhold til at kredittkortet som jeg sjelden rører burde blitt brukt som bilbetalingsmiddel istedetfor å kvitte seg med utsøkt vare ;) Godt å ha den tilbake i varmen!

Vil forresten veldig anbefale den remmen! Utrolig bra kvalitet og veldig behagelig på armen, kjøpt fra: http://www.atgvintagewatches.com/accessories

Nå har kona lagt lokk på klokkekontoen for en stund framover :p Neste på listen er en Sub eller en Monaco, får vel bare satse på at julebonusen fra jobben er av den store varianten :D

Her var det både juleaften og bursdag på en gang... Grattis!

Hils kona fra oss, og fortell at hun er en bra dame! ;););)

Nå tikker helgen sakte men sikkert ut mot full jobbhverdag, men før det blir en realitet har jeg hatt meg en fin liten kveld med beundring av det som begynner å ligne en liten klokkesamling :D

Igjen må jeg bare beklage dårlige bilder, har litt dårlige lysforhold for fotografering på klokkebenken

IMG_2538.jpg

IMG_2539.jpg

IMG_2540.jpg

IMG_2545.jpg

Vil igjen takke så mye for tilbakemeldingene! Stemning! :mrgreen:

Unboxer videre her :)

IMG_0154.jpg

Hmmm, hva er dette? Pakke fra Moskova?

IMG_0153.jpg

IMG_0152.jpg

Vostok!

IMG_0151.jpg

"Scuba Dude" (!)

IMG_0149.jpg

Lenken er så sjukt legendarisk dårlig, kan ikke beskrives! Den må bare av!

IMG_0148.jpg

Har ingen 22mm remmer, så måtte pushe inn en 24mm :(

Klokken er jo sjukt rå til å koste 300kr! :cool: :D Må på 22mm reimjakt nå.