Rolex og Tudor på skiven = fake/franken/redial.
Det er ihvertfall gjengs oppfatning.
http://forums.watchuseek.com/f23/rolex-tudor-oysterdate-california-dial-94529.html
Takk for meget kjapt svar Anders. Da vet jeg at jeg skal hole meg unna denne.
Chri1is
Ikke det at jeg skal komme svevende inn her som syvende far på hornet.
Det finnes Tudor ur med Rolex også på skiven. Men denne er en "reprosuksjon". Den er litt for "clean", rett og slett. Patosen på de originale er vanligvis påfallende.
Jeg har holdt en i hånda og var på nippet til å kjøpe. Disse hadde også Rolex verk, mener jeg å huske.
Prisen på disse hybridene har eksplodert, på lik linje med Tudor Prince chronoene og Tudor subene. Jeg husker jeg hadde flere gode muligheter på begge til latterlige priser i forhold til dagens nivå. Det angrer jeg litt på, kan du si...
Legger du på et par tusen til så kan du jo skaffe den en original Rolex Datejust isteden... DET er en skikkelig klassiker!
Det finnes Tudor ur med Rolex også på skiven. Men denne er en "reprosuksjon". Den er litt for "clean", rett og slett. Patosen på de originale er vanligvis påfallende.
Jeg har holdt en i hånda og var på nippet til å kjøpe. Disse hadde også Rolex verk, mener jeg å huske.
Prisen på disse hybridene har eksplodert, på lik linje med Tudor Prince chronoene og Tudor subene. Jeg husker jeg hadde flere gode muligheter på begge til latterlige priser i forhold til dagens nivå. Det angrer jeg litt på, kan du si...
Kan du vise til dokumenterte tilfeller av disse? Jeg kan ikke huske å la lest artikler eller sett bilder.