Victorinox Inox

Mener den kommer til å komme fra produsent med lenke, nå til høsten.
Edit: er det der originallenken??

S
Mener den kommer til å komme fra produsent med lenke, nå til høsten.
Edit: er det der originallenken??

Stemmer det. Den kommer med lenke nå til høsten. Var et bilde av den jeg så, før jeg bestilte lenken min. Nei, det er ikke en original lenke, den er fra Ebay. Den var såpass billig at jeg ikke kunne la være og prøve.
Den er i tillegg 21 mm bred rundt hele med "butterfly clasp" i enden, noe som gir den et kraftig utseendet.

Kjøpte en slik Inox i rød til min samboer nettopp, og hun digger klokka :) Redd jeg har overført noe av min klokkeinterresse over på henne, for nå snakker hun mye om hva som passer sammen osv av ur/merker. Dette kan bli dyrt i lengden hehe

S

Stemmer det. Den kommer med lenke nå til høsten. Var et bilde av den jeg så, før jeg bestilte lenken min. Nei, det er ikke en original lenke, den er fra Ebay. Den var såpass billig at jeg ikke kunne la være og prøve.
Den er i tillegg 21 mm bred rundt hele med "butterfly clasp" i enden, noe som gir den et kraftig utseendet.

Resultatet ble jo bra det, men noe av greien med den nye originallenken, er det flate designet som skal ha gått gjennom de samme testene som klokken. Lenken er veldig bra konstruert og virker veldig solid.

• Liker
Reaksjoner: RemiWM
Resultatet ble jo bra det, men noe av greien med den nye originallenken, er det flate designet som skal ha gått gjennom de samme testene som klokken. Lenken er veldig bra konstruert og virker veldig solid.

Det høres lovende ut. Originallenken er garantert i bedre kvalitet enn min $15 aftermarket-lenke. :)
Men jeg kunne ikke la være å prøve den på lenke. Eier ikke tålmodighet...

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Ser INOX på lenke har begynt å dukke opp i butikkene, her hos sponsoren vår Otteren Gullsmed & Urmaker:

11930882_1636171650000169_2129054705225918803_o.jpg
11942103_1636172383333429_4272039621256013696_o.jpg
11947884_1636173060000028_1908813885185958286_o.jpg

Tror jeg skal skaffe meg lenken til min :)

Skal definitivt gjøre det samme.
Protid Urmaker Johnny Gjertsen i Bergen mente de skulle få inn neste uke. Han var dog usikker på om løs lenke kom i salg samtidig.