Har vært i byen idag å letet etter fjellreven. Lite utvalg.bare vase modeller inne.Kjøpte en Fjellräven Greenland Winter i fargen Deep Forest i Tromsø denne uka. Kjempeførnøyd. Har lett lenge etter en lignende "militær" jakke. Denne satt perfekt og er ikke for "radikalisert".
Her er de på lager: Se lagerstatus på butikker fordelt rundt i Norge: https://www.naturkompaniet.no/produkte/greenland-winter-jacket-m-20256281/#deep-forestHar vært i byen idag å letet etter fjellreven. Lite utvalg.bare vase modeller inne.
Tenkte å se på de modellene en kan bruke fjellreven voks på.virker jo genialt ut
Nok å gå på her.Så er det dette med størrelse da. Er XL stort nok
Nok å gå på her.
Vis vedlegg 386358
Kunne tenkt meg en i sort. Men er de romslige i størrelsen? Ikke alle XL som passer megKjøpte en Fjellräven Greenland Winter i fargen Deep Forest i Tromsø denne uka. Kjempeførnøyd. Har lett lenge etter en lignende "militær" jakke. Denne satt perfekt og er ikke for "radikalisert".
Dette er alt du trenger.
Vis vedlegg 386339
Enig. Har også dårlig erfaring Swims. Dårlig kvalitet.Holder den?
Jeg bruker opp Swims støvler på én vinter (gjort det 3 ganger) (og ref Uggsene mine som jeg har trashet i 20 år lengre opp i tråden) og har ødelagt glidelåsene på 1 Swims ryggsekk og 1 weekend bag på det jeg synes er altfor kort tid.
Jeg sliter "aldri" ut noe så ca halvparten av tingene jeg har kastet de siste 10 årene har det stått Swims på.
Min har holdt fint i 2 sesonger. Fortsatt varm, fortsatt intakte sømmer og glidelåser og vanntett.Holder den?
Jeg bruker opp Swims støvler på én vinter (gjort det 3 ganger) (og ref Uggsene mine som jeg har trashet i 20 år lengre opp i tråden) og har ødelagt glidelåsene på 1 Swims ryggsekk og 1 weekend bag på det jeg synes er altfor kort tid.
Jeg sliter "aldri" ut noe så ca halvparten av tingene jeg har kastet de siste 10 årene har det stått Swims på.
Da blir gjerne ikke prisen for jakken så ille, om den varer i 25+ år, kontra en Swims-jakke tredje eller fjerde hvert år.Akkurat sett på prisene på Canada Goose, og de er jo rimelig drøye. Samtidig er min eldste 20 år gammel, har vært brukt i 15 og vært hoved-vinterjakken i kanskje 12 år. Den har fått refleksteip og blir brukt på snøscooter og til tømmerhogst. Borrelåsene er utslitt, mansjettene har raknet, og det er 2 små hull slitt på innsiden av hvert erme. Men jeg tipper jeg fortsatt eier den om 15 år til.