Callahan
Støttemedlem
jeg er helt enig med deg at en størrelse opp er topp på jakker beregnet på kjølig årstid, men ser ingen grunn til at komfort og varme behøver ekskludere utsjånaden
Tja. Parkas er vel av natur ikke et spesielt elegant eller estetisk plagg, men en god revepels foran på tunnelhetta kan jo redde mye av uttrykket
Har Parajumpers, litt mye "glitter og stas", kanskje?
25 % på uber hos Sportsnett i dag:
https://www.sportsnett.no/merker/uber-135?side=2
Ble fort en redox på meg
crombie coat med rødt silkefor
Elegant og stilig, men passer nok ikke meg og min PAM........
Forresten noen som vet om pelskrager til Fjällräven kan kjøpes løst?
Noen som vet om Nobis forsatt er å få tak i? Tenker da på Oslo området. Står noen norske kjeder på nettsiden som skal selge de, men ingen av disse har Nobis oppført på hjemmesiden sin lengre.
Er ute etter en parkas i bomber lengde, har da sett spesielt på Canada Goose Chilliwack, men hadde likt prøvd en Nobis Cartel også
Ull kun aktuelt 1/10 dager om vintern i Førde...Eg er veldig glad i ullfrakker , men har også en hugo boss regnfrakk som er veldig god men uten hette så er det ikkje alltid den blir brukt so då vart det at eg slo til på eit black friday tilbud på en swims zurich .
Nettopp derfor swims kom inn . Eg har en HH tech sak med pels også men den har blitt brukt en del til andre ting så behovet for en finere kverdagsjakke blei aktuell.Ull kun aktuelt 1/10 dager om vintern i Førde...