Smakt den? Ser det er gode vurderinger og ok pris. Spennende område å hente vin fra.Hentet akkurat denne, Seria 008, det vil si 2016, 17 og 19 i miksen.
Vis vedlegg 321338
Smakt den? Ser det er gode vurderinger og ok pris. Spennende område å hente vin fra.Hentet akkurat denne, Seria 008, det vil si 2016, 17 og 19 i miksen.
Vis vedlegg 321338
Den er en munnfull, men på en god måte, synes jeg. Røde, mørke og tørkede frukter på smak. Både syre og tanniner, men 15 % gir litt sødmepreg likevel. Kanskje litt mye eik? Kommer nok til å kjøpe igjen.Smakt den? Ser det er gode vurderinger og ok pris. Spennende område å hente vin fra.
Har dere tanker om investering i vin? Funker det å kjøøe inn, legge i vinskap, og så senere selge via Polets auksjon/Blomqvist?
Har dere tanker om investering i vin? Funker det å kjøøe inn, legge i vinskap, og så senere selge via Polets auksjon/Blomqvist?
Dette er ifølge Merete Bø det som er nest best, etter Champagne men foran Cremant:Min samboer skal feire 30-års dag med veninnegjengen som teller 25 stk og skal kjøpe noe musserende til kvelden, hvit eller rosè til 150-200,- pr flaske. Noen som har noen gode tips ?
Det er vel pga årgang kanskje?Dette er ifølge Merete Bø det som er nest best, etter Champagne men foran Cremant:
Kult at det finnes mange varianter av store flasker også av denne (men da går literprisen kraftig opp).
Hvitvinstips til klassisk rekesmørbrød? Prisklasse opp mot 300,-
Spenstig! Den må prøvesDenne passer godt etter min mening.
Helt på høyde med det beste fra Chablis i denne prisklassen.
Vis vedlegg 321997
Noen år siden jeg drakk denne sist, men kan bekrefte at den er knallgod!Jeg var så heldig å bli servert Sassicaia 2009 nylig og snakket litt med sommelieren ang produsenten. Sassicaia har jo to småsøsken som er mindre kjent.
Etter litt googling så ser det ut til at det er denne: https://www.vinmonopolet.no/p/10407101
som er best av dem.
Er det noen her inne som har smakt den og kan dele noen tanker om den er verdt prisen, eller om den surfer litt for mye på storebror?
Takk!Noen år siden jeg drakk denne sist, men kan bekrefte at den er knallgod!