Jeg skal til Roma neste helg, noen italienske godbiter dere synes jeg bør ta med meg hjem? Føler det er tid for rødvin framover ...
Jeg vil bare tilføye at det er noen måneder siden de hadde det tilbudet på Cloudy Bay. Er ikke sikkert at de har det nå til dags
Jeg skal til Roma neste helg, noen italienske godbiter dere synes jeg bør ta med meg hjem? Føler det er tid for rødvin framover ...
Fikk et par flasker av MMV (2005) Magister til jul. Så vidt jeg skjønner selger polet (de som har) denne for 250 kroner nå mot 500 tidligere. Det gjelder altså 2005 og ikke 2007 som står i lista nå til 250 kroner..Et lite vintips i skumringen...Magister Durius..litt dyr, men fantastisk god og passer perfekt til morkt kjott. Modne morke bar, noe eiketoner, myke tanniner og laaaaang ettersmak med et svakt snev av sodme
Fikk et par flasker av MMV (2005) Magister til jul. Så vidt jeg skjønner selger polet (de som har) denne for 250 kroner nå mot 500 tidligere. Det gjelder altså 2005 og ikke 2007 som står i lista nå til 250 kroner..
Takk for tips, stod å vurderte en Dom, men er redd for at jeg etter en flaske vin og en 6-pack ikke er så kresen på boblene.