Det er den helt sikkert ikke. Listet opp det jeg kjøpte sammen med Rostaing 19, som jeg mener ble sluppet da.Er hirsch sa fault ute av basis?
Vin Jaune kanskje?Tja, hvis man skulle prøvd noe sært, krevende eller utfordrende… Hva bør en be om da?
I ølverden ville jeg umiddelbart tenkt surøl eller røkt øl… Hva da med vin?
Vin Jaune kanskje?
Jeg har ikke erfaring med det selv og må innrømme jeg er litt skeptisk. De som har greie på det skryter jo av Vin Jaune men de koster litt.Godt tips! Aldri smakt, så det skal jeg kjøpe i morgen. Har du noen du vil anbefale?
Kjøp deg en Vin Jaune fra Ganevat, og en Mont d’Or eller en Comte. NytGodt tips! Aldri smakt, så det skal jeg kjøpe i morgen. Har du noen du vil anbefale?
Tja, hvis man skulle prøvd noe sært, krevende eller utfordrende… Hva bør en be om da?
I ølverden ville jeg umiddelbart tenkt surøl eller røkt øl… Hva da med vin?
Støttes. Vanvittig prising. Det finnes mye mer interessant der ute, og som gir mer for the bucks.Crazy priser, står over denne gangen.
Leste om Ladoix en Naget på Botti.no og hørte at den ble nevnt på Podcasten til Hegnar Jr, mao blir den sikkert umulig å få tak i. Skal forsøke, ikke noe krise hvis jeg ikke får en 6-pack, da blir det mer til overs når ny årgang av Frambo slippes om noen måneder