Er det noen som har listen over alle prisendringer hos polet fom torsdag?
Så ikke denne før nå, men til neste gang så kan du bare sende en chat til kundeservice hos Vinmonopolet så får du den tilsendt på e-post - det fungerte fint for meg.Er det noen som har listen over alle prisendringer hos polet fom torsdag?
Takk for tips!Så ikke denne før nå, men til neste gang så kan du bare sende en chat til kundeservice hos Vinmonopolet så får du den tilsendt på e-post - det fungerte fint for meg.
2001 Les Hauts de Beauséjour er et rimelig alternativ.
God og moden biffvin til den prisen er vanskelig å slå.
Auksjon. Blomqvist kjører regelmessige auksjoner på vin.Kanskje et dumt spørsmål, men spør likevel.
Hvordan går man frem for å kjøpe en spesiell vintage av vin?
Si jeg har dårlig selvkontroll og endt opp med å drikke de 2008 Dom Perignonene som jeg hadde lagret, men ønsker nå å kjøpe nye. Det er jo umulig å finne på polet nå og det er ikke lov å handle fra privatpersoner.
Hva gjør folket?
Wine-searcher.comKanskje et dumt spørsmål, men spør likevel.
Si jeg har dårlig selvkontroll og endt opp med å drikke de 2008 Dom Perignonene som jeg hadde lagret, men ønsker nå å kjøpe nye. Det er jo umulig å finne på polet nå og det er ikke lov å handle fra privatpersoner.
Hva gjør folket?
Vurderte å kjøpe noen birthyear -86 Bordeaux for egen fremtidig 50-årsfeiring, men ble med tanken..Ingen som har vært og jakta på auksjon hos Blomqvist?
Kjøpte tre flasker av 2010. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere. Var digg og ikke minst rimelig.Ch. Recougne Bordeaux Supérieur
Vis vedlegg 307620
I ordered 24 bottles of the 2010 and received 24 from1400 and only got 1 magnum of 4 ordered from 500 that came to Norway. 2015 is a very good vintage from Right & Left sides of the Banks as you mentioned "Var digg og ikke minst rimelig"Kjøpte tre flasker av 2010. Angrer på at jeg kunne kjøpte fler. Var digg og ikke minst rimelig.
Jeg har god erfaring med vinauksjon på svenske Bukowskis og danske Bruun-Rasmussen. Og jeg har bestilt sjelden champis fra vinforhandlere rundt i verden og fått det hjem med FedEx.Kanskje et dumt spørsmål, men spør likevel.
Hva gjør folket?
Noen formeninger om hvilke av disse fire som går best til ribbe?
Da er vi enige.Ingen av dem. Hos oss går det i Riesling.
Men hvis du absolutt må ha rødt ville jeg nok valgt Xinomavro.