Jeg fikk full tenning da jeg så denne nye railmasteren i mai. Bestilte den hos lokal AD juli 2017 og betalte også et lite depositum. Fikk beskjed om at man ikke var sikker på leveringsdato, men man antydet september/oktober. I oktober tok jeg kontakt med forhandler og fikk vite at man forventet at klokken ville dukke opp i november. I november tok jeg kontakt og fikk vite at man nok ville ha klokken i butikk før jul. I forrige uke var jeg nok en gang innom butikken og spurte om de hadde gode nyheter. Det hadde de ikke. De hadde ingen anelse om når denne klokken vil dukke opp… (INGEN kritikk til forhandler – de er nok helt uten skyld i denne historien og dette må jo bare være pinlig for dem).
Jeg har sendt utallige eposter til omega med spørsmål om når man kan forvente at klokken blir sendt til Norge – aldri noen svar å få! Fra starten av desember har Omega Railmaster non LE lagt til salgs i utstillingsvinduene hos AD’s rundt omkring i verden. Men når dukker dette smykket av en klokke opp her på berget? Time will show!
Er det meg som er en usedvanlig utålmodig mann, eller er det Omega som utviser en helt uforståelig arroganse i forhold til kundebehandling/AD-behandling? Er dette normalt?
Akk ja.
Jeg har sendt utallige eposter til omega med spørsmål om når man kan forvente at klokken blir sendt til Norge – aldri noen svar å få! Fra starten av desember har Omega Railmaster non LE lagt til salgs i utstillingsvinduene hos AD’s rundt omkring i verden. Men når dukker dette smykket av en klokke opp her på berget? Time will show!
Er det meg som er en usedvanlig utålmodig mann, eller er det Omega som utviser en helt uforståelig arroganse i forhold til kundebehandling/AD-behandling? Er dette normalt?
Akk ja.