Nei, heldigvis ikke.Litt overrasket (positivt) over at ingen ennå har kommet med et bilde av en sub og ment at det er den perfekte dressklokken![]()
La denne tråden være en frisone fra det vulgære, fra divere, sportsklokker og smartklokker...
Nei, heldigvis ikke.Litt overrasket (positivt) over at ingen ennå har kommet med et bilde av en sub og ment at det er den perfekte dressklokken![]()
Beklager om det ikke er 100% innenfor hardcore definisjon av dressklokke siden det er en chronografer, men det er et par av mine kandidater til dress. (Må innrømme at gull føles bra ut på armen også i joggedress.. )
Vis vedlegg 223230
Denne gamle tråden fortjener og vekkes til live igjen, dressur får dessverre alt for lite oppmerksomhet her på TS.Etter mange år med kun sportsur i samlingen, fant jeg ut at det både gir mer glede og passer bedre til det meste, med et «dressur» på håndleddet.
Har et (A. Lange) for bruk sammen med sorte sko/belte - og et (Vacheron C.) for bruk når brune sko/belte benyttes. Jeg bruker aldri «dressur» med kortermet, da er det sportsur som gjelder.
Vis vedlegg 220779
Vis vedlegg 220782
Vis vedlegg 220783