Vis oss din Audemars Piguet!

Sjuli, det der er bare fantastisk! Klarer liksom ikke ta øynene vekk fra det bildet...

Beklager boro, men jeg har problemer med å takle dette selv. Synes den klokken er sinnsykt rå i denne kombinasjonen, og bare måtte dele det med dere :D

Denne er ikke min, men jeg har fryktelig lyst på en :p
attachment.jpg

For den som lurer er det en Singapore F1 - rem.

Ja da ble det solgt 1 stk av arten på finn i dag, lå ute for 90k. Fet klokke, kunne faktisk tenkt meg den selv!
Noen som vet veil pris på denne ?

AW:)

Nei jeg har mang en gang tenkt at dette var kjemperart selv. Har jeg drømt det?

For en merkelig opplevelse. :eek:

ROO har lenge hatt et JLC 88x ( 889 ?) med en chronomodul fra DuboisDepraz ( synlig da pusherne ike var på samme linje som kronen).
Så det er klart at en modulær konstruksjon basert på et utbredt kaliber ( hvis kvaliteten var dog ubestridt) virket noe simpelt i den prisklassen.

Ja da ble det solgt 1 stk av arten på finn i dag, lå ute for 90k. Fet klokke, kunne faktisk tenkt meg den selv!
Noen som vet veil pris på denne ?

AW:)

Hehe...det ble nok ikke solgt en slik på finn idag. Den ligger der fortsatt. Det er for øvrig min wtb-annonse lagt inn under feil kategori ;)

Beklager boro, men jeg har problemer med å takle dette selv. Synes den klokken er sinnsykt rå i denne kombinasjonen, og bare måtte dele det med dere :D

Jeg kan ikke annet enn å takke :D Har ikke turt å drømme om AP, men er i ferd med å utforme de olmeste tanker om hvordan noe sånt kan finansieres over tid. Blir vel ikke bedre om jeg får prøve en hos Bjerke en dag...
Holdt nesten på å gå i gulvet da jeg så annonsen på finn idag, som viste seg å være din WTB annonse ja ;) Hoho!

Har vært så heldig å prøve en ROO for noen mnd siden. Ikke Panda riktignok, men du verden for en klokke likevel! Utrolig kombinasjon av tøff og lekker på en gang.

BUMP!

Ta oppfordringen, karer!

Etter å ha nok en gang klådd på lobergens 15300 kjenner jeg at dette er et ur jeg må ha i samlingen på ett eller annet tidspunkt...men også ROO er sweet!

Lånt bilde :eek:

f17c276f.jpg

BUMP!

Ta oppfordringen, karer!

Etter å ha nok en gang klådd på lobergens 15300 kjenner jeg at dette er et ur jeg må ha i samlingen på ett eller annet tidspunkt...men også ROO er sweet!

Lånt bilde :eek:

f17c276f.jpg

Modellen til høyre på bildet, hvilken modell er det?
Det er vel ikke 15202 da den har en annen logo @ 6.

Bra bilder av en kul slugger! Så overskriften først, så klokken - og tenkte hva er det han rører om? Den er vel ikke tynn....