Vis oss din Audemars Piguet!

Audemarsen er ute av bankboksen for helgen så jeg knipset et par bilder.

IMG_9035b.jpg

IMG_9022b.jpg

Nydelig Minute Repeater! Noen i Bergen med AP? Kunne tenkt meg å prøve en RO dual time og ROC. ROO blir nok for heftig for puselabbene mine.

Jeg ser det som min plikt å gi denne tråden ett lite BUMP!:eek:
Trenger jeg si mer:confused:, del gjerne bilder av disse fantastiske urene, så jeg har noe å døyve sulten med til høsten:eek:

Ikke en 15300, @Wangensten, men i alle fall et dagsfersk bilde.
Klarer ikke å ta bumblebee-en av armen min, den har fulgt meg siden helgen :p

IMAG0142_zps087d4b94.jpg

Redigert av en moderator:
Jeg ser det som min plikt å gi denne tråden ett lite BUMP!:eek:
Trenger jeg si mer:confused:, del gjerne bilder av disse fantastiske urene, så jeg har noe å døyve sulten med til høsten:eek:

1DAC1133-F2A4-42CC-B816-28D755A7EE1A-7449-000003E144DF5F39_zps52a1f6e1.jpg

1BDACE16-5C9E-4EA3-9AA0-8B45203EC314-2086-0000012B52344511_zpsa453b456.jpg

Du kan jo tenke litt på denne da @Wangensten Skal en tur til Oslo om ikke lenge, så da kan du jo få prøve den også :) Kommer forhåpentligvis ut på KS om en stund om alt går etter opprinnelig plan ;)

Redigert av en moderator:
Oki, en RO er en nydelig klokke som kan brukes til så mangt, men skjelden har jeg sett noe mer feil enn det der. Det blir som å la merkelappen være synlig utenpå dressen.

Uenig, synes det der er herlig casual og sommerfriskt for de som kjører en laidback stil som ikke involverer shorts og tskjorte (ie som regel ikke meg :p).

De der monsterswarznegerfargeklatt offshoremodellene er ikke verdt penga og er too much for me.. Misliker de ikke direkte, og mannen med blazer tar seg godt ut imo.

Min AP

Liker den tilnærmet orginale desidert best:)

Redigert:
Den Offshoren til dressen er helt riktig og tøft etter min mening. Faktisk lenge siden jeg har sett noe så totalt riktig...

Jeg kunne godt tenkt meg litt mer liv her, morsomt å se "hva som rører seg" på AP-fronten inne på TS, så bumper med noen bilder av min 15300, noen fra "dagens" og noen "ikke-publiserte" - fortsatt fin lørdag!
Vis vedlegg 20027
Vis vedlegg 20028
Vis vedlegg 20029 Vis vedlegg 20030

Kan det være min gamle fra 2006? Morsomt at innleggene er såpass nærme men så langt fra hverandre:) I så fall har jeg kvitteringen for betalt service om du vil ha? Jeg som tok den.. @Roald84