Hvordan holder den helpolerte kassen på SBGW231 seg ift. vanlig bruk? Vurderer denne sterkt, synes den ser helt fantastisk ut. Ingen erfaring med verken GS eller Zaratsu-polering.
Her har bildene til @Kohe321 og @bragemann bidratt veldig Dere har kanskje noen innspill her?
Hvordan holder den helpolerte kassen på SBGW231 seg ift. vanlig bruk? Vurderer denne sterkt, synes den ser helt fantastisk ut. Ingen erfaring med verken GS eller Zaratsu-polering.
Har ikke hatt den så lenge at jeg har pådratt meg noen merker enda, men behandler ikke denne noe annerledes enn de andre klokkene mine. På en mer casual reim føles dette som en klokke som kan brukes til det meste. Den er jo også ganske nett av størrelse, så det er heller ikke klokken man slår borti ting i hytt og gevær.Hvordan holder den helpolerte kassen på SBGW231 seg ift. vanlig bruk? Vurderer denne sterkt, synes den ser helt fantastisk ut. Ingen erfaring med verken GS eller Zaratsu-polering.
Her har bildene til @Kohe321 og @bragemann bidratt veldig Dere har kanskje noen innspill her?
Ja, både formen og detaljene. Alle horisontale og vertikale flater er børstede, mens de skrå er polerte.VELDIG kult! Får lyst på en selv. Kasseformen er spektakulær.
Strøken! Sjelden sak! Ser ikkje andre med den i Norge?Jeg passer godt på denne. Tre og et halvt år og ganske så ripefri.
Vis vedlegg 201515
Strøken! Sjelden sak! Ser ikkje andre med den i Norge?
Ja, både formen og detaljene. Alle horisontale og vertikale flater er børstede, mens de skrå er polerte.Vis vedlegg 197189Vis vedlegg 197190