Vis oss din IWC Portuguese

Den er lekker! er nyskjerring på åssen samling du har jeg:) mye iwc ?
Takker :)
Venter en returpakke fra Nomos. Når den er kommet hjem skal jeg opprette ett innlegg på "Familiebilde" tråden.

Har nok bare denne igjen av IWC ja.. Men mye fint som er kommet ut på SIHH nå. Så får se om det blir noe nytt snart da :)

Er det lov å vise en Yacht Club også? Dette er en 2013/14-modell, dvs IW390211, som igjen betyr versjonen med 45,4mm kasse - som jeg liker bedre enn den nye versjonen med 43,5mm kasse. Det er kanskje pga jeg har den jeg har :) Står her en Top Gun reim på, men jeg har også en brun IWC (Portofino, så vidt jeg husker) skinnreim samt selvfølgelig den originale sorte gummireima.

(Mye mulig bildet ikke fungerer.. Skal se på det hjemme i så fall.)

IWC_zps74cvugd2.jpg

Redigert:
Vis vedlegg 19595 Har denne litt spesielle portugiseren! Veit ikke nøyaktig hvor mange som ble produsert,men skulle gjerne likt å vite det! Ref Iw371431
Lekker! :)
Skulle likt å se denne i virkeligheten, og kjenne forskjellen i vekt til stål-modellen..

Både denne og andre portuguese i gull virker som flotte gull-klokker til godt under 100k brukt..

• Liker
Reaksjoner: gulenissen
Lekker! :)
Skulle likt å se denne i virkeligheten, og kjenne forskjellen i vekt til stål-modellen..

Både denne og andre portuguese i gull virker som flotte gull-klokker til godt under 100k brukt..
La den ut for salg idag! Veier litt mere enn stålklokkene og er jo kun den grå skiven som ser forskjellig ut ifra de andre!