Tipper du finner en god del bilder av en PPC i hvitt gull på NATO i 'Dagens..' signert @Pondus72Noen som har prøvd å "dresse ned" deres Portugese med nylon eller nato?
Tipper du finner en god del bilder av en PPC i hvitt gull på NATO i 'Dagens..' signert @Pondus72Noen som har prøvd å "dresse ned" deres Portugese med nylon eller nato?
Se innlegg 56 i denne trådenNoen som har prøvd å "dresse ned" deres Portugese med nylon eller nato?
Det er mulig, men kan ikke garantere at jeg er det.Tenker å gjøre alvor av noe jeg har tenkt på lenge, nemlig å se dette uret "live", er du hjemme i byen helgen 16-18. feb.?
Gratulerer med flott klokke? Velkommen i IWC-klubben!Føler et visst behov for å poste denne her også. Er bare så vanvittig fornøyd med siste inkomne, som er en 371445, og synes det m.a.o er veldig innafor å bli en del av IWC-klubben Bilder gjør ikke denne rettferd spør du meg, spillet i skiven, viserne og tallene er noe helt annet i virkeligheten. Denne skal aldri ut av samlingen!
Vis vedlegg 118881
Takk for det!Gratulerer med flott klokke? Velkommen i IWC-klubben!
Gratulerer så mye med en fantastisk klokke!Vis vedlegg 119725 Da var den uoppnåelige drømmen faktisk blitt virkelig. Måtte klype meg selv i armen minst to ganger før det gikk opp for meg at jeg når faktisk eier drømme klokka. Er kjempe fornøyd selvfølgelig.