Vis oss din Rolex GMT

Ikke min, men fra TRF. Steike så flott irismønster i den blå delen:

A6DA3DE7-5752-49D1-8F10-025A27D61E4E_zpshuem1xh6.jpg

Glad i flotte 1675-eksemplarer? Se her og historien bak dette eksemplaret: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=498144

Mein Gott. :)

Uret var fint. Uten å være negativ, må jeg imidlertid si at jeg hadde STORE forventninger til historien bak, som kort oppsummert er slik (spoiler alert): Uret har hatt tre eiere før vedkommende som postet, hvorav andre eier har eid den to ganger, og uret var en safe queen hos alle tidligere eiere. End of story. o_O

• Liker
Reaksjoner: jeprex
Uret var fint. Uten å være negativ, må jeg imidlertid si at jeg hadde STORE forventninger til historien bak, som kort oppsummert er slik (spoiler alert): Uret har hatt tre eiere før vedkommende som postet, hvorav andre eier har eid den to ganger, og uret var en safe queen hos alle tidligere eiere. End of story. o_O

Nettopp @Tetragrammaton - derfor var det ettertrykkelig nevnt "Glad i flotte 1675-eksemplarer?", ikke "Glad i flotte 1675-historier?". ;)

Plot twist: lenger nede i tråden fremkommer påstander om at uret er polert!

giphy.gif

Kjapt spørsmål.

Får blandet resultat fra google.

16710 uten lug holes, altså 03-04 eller nyere, er det 120, 60 eller ingen klikk ved full rotasjon på bezel?