Vis oss din Rolex GMT

Viserene vil vel kunne settes på igjen. Men det er vel alltid en reell fare når en urmaker holder på med en klokke. Gammel tritium som sprekker/skaller av, riper etc @runes
 
Redigert av en moderator:
Viserene vil vel kunne settes på igjen. Men det er vel alltid en reell fare når en urmaker holder på med en klokke. Gammel tritium som sprekker/skaller av, riper etc @runes

Nettopp. Ta det i forbindelse med service. Da må skive samt visere av uansett, så......
 
Redigert av en moderator:
His and hers. Fatter ikke hvorfor hun av og til er før meg til avtaler - klokkene går jo likt. :mrgreen:

10632503_674973472594515_1804759430_n.jpg
 
He, he - det er faktisk motsatt på bildet. Tror jeg må stille hennes enda litt mer tilbake. Godt tips. ;)
 
Pepsi Performance. :) Er så glad for at jeg fikk kjøpt denne 16750'n tidligere i år - og den blir i samlingen lenge.

10542994_550566658423079_1790131671_n.jpg
 
Jeg har det siste året virkelig hatt problemer med å forstå hvorfor folk har gått av skaftet for Rolex, ja jeg har hatt tre tidligere, men de er da ikke så spesielle:rolleyes: Men det er noe med denne pepsien som virkelig har fått meg på andre/bedre tanker:eek:
Hvor lenge det varer vet jeg ikke, men akkurat nå er jeg veldig happy.
En liten takk til @Loevhagen og dere andre som har pøst på med bilder både her på TS og Instagram.
alxkHda.png
 
Redigert av en moderator:
Fikk et raskt blikk på en gammel GMT i et bryllup i helgen. Den hadde GMT Master skrevet med rød skrift.
Finner lite eller ingen bilder av denne modellen på nett. Er det en sjelden utgave av 6542 eller 1675?
 
Fikk et raskt blikk på en gammel GMT i et bryllup i helgen. Den hadde GMT Master skrevet med rød skrift.
Finner lite eller ingen bilder av denne modellen på nett. Er det en sjelden utgave av 6542 eller 1675?

@MrFinale , her er den eneste tilsvarende jeg kunne finne etter et raskt søk

http://www.hodinkee.com/blog/2010/9...s-grail-watch-a-red-gmt-master-from-1955.html

Fant også en gammel listing på Chrono24 hvor en tilsvarende klokke gikk for 700.000+, så her snakker man fort en grail :D
 
Redigert av en moderator: