Vis oss din Seiko!

Hei @Charliefoxtrot
Jeg har brukt Yobokies (Seikoboy). Kjernekar å handle med. Rask handel og svarer raskt på spørsmål. Han vet absolutt hva han holder på med. Har riktignok ikke et nettsted å handle fra, men man bruker hans Photobucket. Der finner du bilder av alt han selger og all bestilling foregår via e-post. Finn det du vil ha på bildene og send bestillingen/spørsmål på e-post :)

Bestill på yobokies@yahoo.com.hk
Deler til Seiko - http://s161.photobucket.com/user/yobokies/library/?sort=3&page=1
Ferdig moddet Seikoer - http://s161.photobucket.com/user/yobokies/library/Mods?sort=3&page=1

Lykke til :)

Hvor mye tar yobokies for en bezelinsert, og hvordan betaler mann? Paypal? Er på jakt etter et originalt SKX009 bezelinsert. Regner med yobokies er enkleste vei. Hvis noen tilfeldigvis har et til salgs, ikke nøl med å si fra.
 
Hvor mye tar yobokies for en bezelinsert, og hvordan betaler mann? Paypal? Er på jakt etter et originalt SKX009 bezelinsert. Regner med yobokies er enkleste vei. Hvis noen tilfeldigvis har et til salgs, ikke nøl med å si fra.
Hei @Frost
Du bestiller varen(e) pr e-post og han sender deg lenke til Paypal der du betaler - enkelt og greit :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Frost
Jeg bestilte en orginal skx009-bezel insert hos dagazwatch: http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/category/319415?page=1
Den koster $22.
Usikker på om Yobokies har orginale seiko-inserts. Jeg har kjøpt et par-tre 6309-inserts av ham som har vært utmerket, men disse koster $45 Som Sprocket forklarte, så går bestillingen til Yobokies via e-post/paypal. Han er er ryddig fyr og du får varene kjapt levert.
 
  • Liker
Reaksjoner: Frost
Her er min originale SKX009 bezel (fulgte med noe mer på kjøpet også)


Dette var jo et brudd på egne retningslinjer om å holde seg unna billige fristelser, men gjorde heldigvis et unntak nå som denne vel går ut av produksjon.
vlcsnap-2014-02-22-08h49m46s167.png
 
Takk for svar folkens, bestiller meg et nytt insert. Med tanke på at klokken er 18-19 år gammel, så må den vel blekes for å stå i stil til resten av klokka. Noen med erfaringer med bleking? Tenker på hvor lenge den skal bade i klorin.
 
Takk i like måte! :)

Fant et bilde som viser sunburst effekten jeg snakker om. De fleste bilder jeg finner får det til å se ut som om skiven har en blank, solid farge over hele, men den er faktisk børstet som du ser her. Dette ser veldig lekkert ut med en gang du kommer ut i direkte sollys. :)

IMG_4575.jpg


Nydelig, hvilken model er dette?
 
Kjøp en orginal skx007 bezelinsert av yobokies eller dagaz (lik den du har) og legg den i klor en liten stund. Det begynner fort å virke, så ikke la den ligge for lenge.
Du vil nok ikke få den blåfargen som du refererer til, men gråere enn orginalt, ja :)

Genialt, @seikoskar! Og det kan selv en med ti tommeltotter og begrenset verktøykasse fikse? I så fall gjør jeg det heller med den jeg har.

Ingen her?
 
Redigert:
Hei på dere,

Ikke mye jeg har postet her på TS, men jeg er da stadig innom og koser meg med bilder og interessante diskusjoner:) Ettersom jeg fikk en Super Oyster Evo S til min SKX007j i posten fra Yobokies igår (meget rask levering forresten), synes jeg det passer bra med noen bilder her idag.

Jeg synes den ser meget bra ut nå:


Lenken sitter godt rundt håndleddet:


Nå har jeg bare brukt skx'en på rubber og nato den tiden jeg har hatt den, så har ikke testet den med stock Seiko "Oyster" lenke, så hvor mye en EVO S hever klokka i forhold til stock lenke kan jeg ikke si. Eller, egentlig så har jeg jo en liten anelse, ettersom jeg har en Seiko SNZF15j på stock Seiko lenke ;)
Her er dem ved siden av hverandre med en fin lume:


Ettersom dette er en "Vis oss din Seiko" tråd så slenger jeg med et bilde fra i sommer hvor begge sitter på nato :)
 
Tilbake på tidssonen etter ca 2,5 år i dvale, galskapen har (heldigvis) ikkje teke heilt av - mykje grunna ei fotointeresse som også kostar ein god del ;) Forvilla meg inn igjen her for eit par dagar sidan, for å sjekke ut kva gullkorn som ligg for salg, medan eg sitt pal forran pcen å skriv eksamensoppgåve. Farlig form for prokrastinering med andre ord ;)

Dagens, dvs, nattas klokke: skx007 på "bond"
20160115_024355-01.jpeg