Vis oss din Seiko!

At


Atter takk, @Sprocket.

Blåset raskt igjennom både dagazwatch og yobokies, men fant ikke helt det jeg så for meg. Det virker som tilgjengelig farger på inserts er enten helt svart, helt blått, helt rødt eller rødt og blått (SKX009 style).

Ønsker noe mer i retning av den fadede til @seikoskar sin 6309-7040 over her.

Kjøp en orginal skx007 bezelinsert av yobokies eller dagaz (lik den du har) og legg den i klor en liten stund. Det begynner fort å virke, så ikke la den ligge for lenge.
Du vil nok ikke få den blåfargen som du refererer til, men gråere enn orginalt, ja :)
 
Kjøp en orginal skx007 bezelinsert av yobokies eller dagaz (lik den du har) og legg den i klor en liten stund. Det begynner fort å virke, så ikke la den ligge for lenge.
Du vil nok ikke få den blåfargen som du refererer til, men gråere enn orginalt, ja :)

Genialt, @seikoskar! Og det kan selv en med ti tommeltotter og begrenset verktøykasse fikse? I så fall gjør jeg det heller med den jeg har.
 
Min 7a28-702a:) Dresset som en liten homage til James Bond i disse spectre dager. A view to kill + Spectre. Mangler bare den hvite dress jakka:)
20090505274_0f6261c49c_o.jpg

20092139753_b66aee118d_o.jpg
20526328389_c2c50c5270_o.jpg
 
Skulle sette på lenken til min mm300 for første gang i går og fant ut at den ene pinen til lenke leddet sklir tvers gjennom. Med andre ord får jeg ikke brukt lenken. Noen som har peiling på hva feilen er her? Virker som pinen ikke er bred nok. Det samme skjer om jeg bytter ut lenke leddet med det som allerede er fjernet.
 
Skulle sette på lenken til min mm300 for første gang i går og fant ut at den ene pinen til lenke leddet sklir tvers gjennom. Med andre ord får jeg ikke brukt lenken. Noen som har peiling på hva feilen er her? Virker som pinen ikke er bred nok. Det samme skjer om jeg bytter ut lenke leddet med det som allerede er fjernet.

Er det pinner med krage (to deler) på denne lenken?
 
Desse flippes desverre altfor ofte for tida. Angra enormt på flipp av min sbdx012, inn like etterpå kom sbdx001. Her på @Olando «MadMax» reim.



-Oddemann-
Min ligger ute til salgs, men er veldig usikker på om den skal selges. Heller egentlig mot at dette blir beateren i samlingen fremover.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann