Vis oss din Seiko!

IMG_9975.PNG
. Seiko lager mye gøy :) SNZH57J. Slang med klokka på likt som jeg bestilte alpinisten fra creationwatches. Mye klokke for pengene.
 
Redigert:
Den har jeg bestilt med SKX-endeledd, men ser ikke ut som den dukker opp med det første. Flott kombo hvertfall, hva er førsteinntrykket av lenka?

Tok nesten en måned før den dukket opp her, så den er sikkert på vei. Selve lenka er veldig fin og komfortabel, liker spesielt godt at den taperer til 16mm. Spenna og endeleddene (hule) er helt ok men ikke noe mer. Det ene endeleddet satt for tight mot lenka og måtte tilpasses litt med ei tang.
 
  • Liker
Reaksjoner: erlendau
Ja, denne replicaen av Z199 har jeg ventet lenge på at Uncleseiko skulle få ferdig for salg. Jeg bestilte 20.des og mottok den rett i postkassen 8. januar.
Lenken er særdeles fin.. Jeg er særlig fornøyd med endeleddene, da disse er så å si identiske med originalen. Ja de er hollow, men laget av tykt stål. De sitter veldig tight på min SKX009. Ingen rasling der ;) Denne lenka er like fleksibel som seiko-jubilee i lengderetningen smen har svært lite slack, noe jeg synes er bra. Superkomfy lenke!

IMG_0569.JPG
IMG_0571.jpg
 
En sånn lenke må jeg ha til urturtlen min. Takk for tipset og at dere testet den først


Lars Birger