urtid
Støttemedlem
Den blå er magisk i hvertfallEr det bra sunburst effekt på den svarte skiven? Har bestilt svart men er veldig usikker om eg skal gå for svart, rhodium, eller blå.
Den blå er magisk i hvertfallEr det bra sunburst effekt på den svarte skiven? Har bestilt svart men er veldig usikker om eg skal gå for svart, rhodium, eller blå.
Den er nydeleg! Fekk lyst på svart sidan eg har nyleg skaffa meg Seiko SPB149 som har blå sunburst skive. Men det er litt vanskeleg å sjå svart sunburst effekt på bilde og Bjerke har heller ingenting inne som eg kan sjå.
Jeg er i samme båt selv, og slenger meg på her.
Til dere som kanskje har, eller har hatt begge skivene kom med tilbakemeldinger. Positive/negative erfaringer er alltid kjekt å få på banen.
Jeg er 80/20 i favør Dark rhodium skive, men i det siste har blå skive herjet litt med tankene mine.
Gratulerer så mye! Har samme selv og er like fornøyd. Tidløs og lekker klassiker.Vis vedlegg 227361
126300 - Fikk denne like før jul. Slapp unna med 6mnd ventetid. Min første Rolex, og er utrolig fornøyd så langt! Dette er ekte kjærlighet