Vurdering

... Hvis du allerede hadde sett deg ut daytonaen fra før så er den eneste effekten av tudoren at du kommer kommer til å kjøpe daytonaen enda raskere.

...

Erik

Ja, da er det jo egentligt bare å handle Tudoren da ;)

Jeg tipper det er tidssonen.no som har skjedd. Som med mange av oss...;)

Det er et sant helvete... Skal høre med advokaten min om det finnes muligheter å kreve regress hos Juice, ettersom de klokkekjøp som er foretatt må anses å være kjøpt på vegne av tidssonen.no

Kjøp! Liker at du tenker på en Tudor og ikke en Rolex. Kjekt å se litt andre ur på håndleddet til folk. Føler det er mye Rolex på armene nå for tiden. :rolleyes:

Kjøp! Liker at du tenker på en Tudor og ikke en Rolex. Kjekt å se litt andre ur på håndleddet til folk. Føler det er mye Rolex på armene nå for tiden. :rolleyes:

Ikke her hvor jeg bor i alle fall. Her er Rolex, eller mekanisk klokke for den del, like vanlig som bikini i Kabul.

Hva med å bare droppe denne tulle Rolexen og kjøpe deg en Daytona med en gang? Alle vet jo at du kommer til å kjøpe en før eller senere:)

OT:Riktignok har Tudor en historie som går paralellt med Rolex på mange områder, men å kalle Tudor for tullerolex syns jeg er litt drøyt. Tudor er et merke som står HELT på egne ben, mener nå jeg.

Men poenget til Mathfjeld er jo klart; hvis det er Daytona du egentlig har lyst på, så bør du vel heller vente til du en dag får midler til å anskaffe en slik, istedenfor å kjøpe bare for å kjøpe :p

Bare fordi jeg kan:
Tudorresize.jpg

Men, det blir kanskje en slik i stedet :)

32330404004001-20.png

Har ikke helt bestemt meg enda...

Den var griselekker, men jeg kjenner en som selger en IWC Chrono også:):):)

Synd, om du lover å kjøpe den gir jeg den lett en runde i dreibenken:)

Fra spøk til revolver; jeg tror ikke du hadde blitt fornøyd med en Tudor når du vet hva du hadde fått av en Daytona. Så hadde jeg vært deg hadde jeg enten spart litt for å kjøpe en daytona, eller kvittet meg med en sub og gått for Daytonaen med en gang.

Du vet selv hvor skeptisk jeg egentlig er til Daytonaen... Derfor tenkte jeg kanskje at det kunne ha vært greit å kjøpe en litt billigere utgave først og se hvordan jeg fant meg til rette med en såpass liten chronograph :)

Men, det blir kanskje en slik i stedet :)

32330404004001-20.png

Har ikke helt bestemt meg enda...

De der er virkelig flotte!!

Men prøv en på først. Jeg ble veldig skuffet over hvordan Speedmaster reduced så ut på min hånd.. Og vi vet begge at du har større hånd en meg..

De der er virkelig flotte!!

Men prøv en på først. Jeg ble veldig skuffet over hvordan Speedmaster reduced så ut på min hånd.. Og vi vet begge at du har større hånd en meg..

Prøvde den på i dag :) Den satt helt fint på armen!